خانهاخبار
احتمال تاخیر در عرضه آیفون 8 به دلیل مشکلات فناوری سنجش سه‌بعدی

احتمال تاخیر در عرضه آیفون 8 به دلیل مشکلات فناوری سنجش سه‌بعدی

طبق شایعات منتشرشده، احتمال دارد عرضه آیفون 8 اپل به دلیل مشکلات فناوری سنجش سه بعدی، تا ماه اکتبر یا نوامبر به تاخیر بیفتد. سنجش 3D فناوری تکنولوژی واقعیت افزوده Apple است که قرار است نخستین بار در iPhone 8 به کار گرفته شود.
۱۳۹۶/۱/۱۹

این باور وجود دارد که پاییز امسال سه آیفون جدید معرفی خواهد شد و طبق شایعه‌ای جدید نیز احتمالا یکی از این مدل‌ها، یک یا دو ماه دیرتر از زمان معمول عرضه می‌شود. آیفون 8 با نمایشگر 5.8 اینچی، که گل سرسبد این سه دیوایس است، احتمالا به دلیل مشکلات فناوری سنجش سه‌بعدی تا ماه اکتبر یا نوامبر عرضه نخواهد شد. فناوری سنجش 3D قرار است اولین بار در آیفون 8 به کار گرفته شود.

سنجش سه‌بعدی تکنولوژی واقعیت افزوده اپل است که تصاویری از دوربین عقب، جلو و یک حسگر مادون‌قرمز جداگانه جمع‌آوری می‌کند و از آن‌ها در سلفی‌های سه‌بعدی و بازی‌هایی استفاده خواهد کرد که برای به‌کارگیری این فناوری توسعه داده می‌شوند. این فناوری تنها در آیفون 8 وجود خواهد داشت و آیفون 7اس و آیفون 7اس پلاس از آن بی‌بهره خواهند بود؛ بنابراین دو مدل آخر در زمان معمول عرضه خواهند شد و تاخیر نخواهند داشت.

کانکتور هوشمند آیپد پرو

به گفته منبع منتشرکننده این خبر، آیفون 8 به صفحه‌نمایش OLED مجهز است و دو مدل دیگر، همچون مدل‌های پایه‌شان، نمایشگر LCD دارند؛ نمایشگری که به نظر می‌رسد تاکنون کاربران از آن راضی بوده‌اند. اپل آن‌قدر به آمار فروش آیفون 8 خوش‌بین است که 70 میلیون پنل OLED به سامسونگ سفارش داده است.
در همین حال، شایعه دیگر از وجود کانکتور هوشمند روی آیفون خبر داده است؛ منبع این خبر وبلاگ فناوری اسرائیلی است. مطابق این خبر، کانکتور هوشمند امکان اتصال به دیوایس‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را فراهم می‌کند و درعین‌حال برای شارژ کردن دستگاه به کار می‌رود. به‌هرحال می‌دانیم که اپل به دنبال حذف همه پورت‌هاست، اما شاید تا رسیدن به آن مرحله هنوز فاصله داریم. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۱/۲۰
فقط اس8 ارزشش از سونی - هنگ تی سی - اپل- ال جی بیشتره

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۹
گرون بی کیفیت و بدرد نخور

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۹
گرون بی خاصیت

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۹
همش شایعس