خانهاخبار
تصاویر شماتیک، سبک طراحی آيفون 8 را نشان می‌دهد

تصاویر شماتیک، سبک طراحی آيفون 8 را نشان می‌دهد

طراحی شماتیک و نقاشی‌های جدید که امروز منتشر شده است سبک طراحی iPhone 8 اپل را نمایش می‌دهد. این طرح‌ها با گذر زمان و نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون نسل بعد بیشتر خواهند شد.
۱۳۹۶/۱/۱۹

تصاویر زیر، که در وبسایت SlashLeaks منتشر شده، طرح شماتیک آیفون 8 را نمایش می‌دهد که در آن دیوایسی با صفحه نمایش بزرگ می‌بینیم که تمام نمای جلویی را به خود اختصاص داده است. سنسورهای قسمت بالایی و هدفون نیز ظاهرا به داخل نمایشگر رفته‌اند و در قسمت پشت بدنه نیز دوربین دوگانه را می‌بینیم که، بر خلاف آیفون ۷ پلاس، نوع قرارگیری آن عمودی در نظر گرفته شده است.

image

این نقاشی‌های شماتیک از روی طرح‌های مفهومی‌ای ساخته شده که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده است. تصاویری را که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید یکی از کارکنان شرکت فاکس‌کان منتشر کرده که به نقشه‌ها و طرح‌های اصلی دسترسی داشته است. همان‌طور که می‌بینید، چهار دایره در بالای نمایشگر به چشم می‌خورد که به صورت دوبه‌دو در اطراف اسپیکر قرار گرفته‌اند و شامل سنسور‌های مختلف و دوربین جلو می‌شوند. دوربین دوگانه پشت دیوایس نیز عمودی طراحی شده است. اما اختلافی که در این تصاویر دیده می‌شود در قسمت خطوط آنتن است. در تصویر بالا اگر به گوشه‌ها دقت کنید، یک مکان قطع‌شده را می‌بینید و این در حالی است که در تصویر انتهای مطلب خطوط آنتن در دو محل قطع شده است.

image

پر واضح است که آیفون در نظر گرفته‌شده برای تولد ده سالگی این محصول، یک دیوایس فوق‌العاده خواهد بود. این تلفن هوشمند بدنه شیشه‌ای خواهد داشت که اطرافش را فریم فلزی احاطه کرده است و صفحه نمایش آن تا لبه دیوایس ادامه دارد و دیگر خبری از حاشیه نیست. همچنین دوربین جلو، سنسور اثر انگشت، اسپیکر و سنسورهای دیگر با نمایشگر ترکیب خواهند شد. صفحه نمایش 5.8 اینچی آیفون 8 شامل نمایشگر 5.15 اینچی خواهد داشت که سایر قسمت‌های آن به کلید‌های مجازی اختصاص می‌یابد. شایعات اخیر نیز حاکی از آن است که نسل بعد آيفون به شارژ بی‌سیم، سنسور عنبیه یا تشخیص چهره و دوربین سه‌بعدی مجهز می‌شود.

تا ماه اکتبر یا نوامبر خبری از آیفون جدید نخواهد بود و این طرح‌ها نیز تا به این لحظه تایید نشده‌اند. اما در هر صورت، این تصاویر با شایعاتی که تا به حال نقل شده همخوانی زیادی دارد. به محض شروع تولید آيفون 8 مطمئنا تصاویر بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد. پس همچنان با جی‌اس‌ام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار دنیای تکنولوژی قرار بگیرید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۹
یک چیزی در حد فاجعه

reza

۱۳۹۶/۱/۱۹
عزیز اولین بار شیاومی حاشیه رو برداشت جمع کن بره مگه سامسونگ نو اوری داره؟

tv

۱۳۹۶/۱/۱۹
باز هم تقلید از سامسونگ! خخخخ