خانهاخبار
تماشا کنید: گلکسی S8 در کنار آیفون 7 در تست سقوط از ارتفاع

تماشا کنید: گلکسی S8 در کنار آیفون 7 در تست سقوط از ارتفاع

آیفون 7 قرمز تازه وارد بازار شده و Galaxy S8 حدود سه هفته دیگر وارد بازار می‌شود. حالا ویدیویی منتشر شده که تست سقوط از ارتفاع را روی این دو گوشی در کنار هم نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۱۷

گلکسی اس ۸ هنوز رسما وارد بازار نشده اما نمونه‌هایی از آن در اختیار برخی رسانه‌ها و همچنین یوتوبرها قرار گرفته است. کانال TechRax در یوتوب نمونه‌ای از گلکسی اس ۸ را در اختیار داشته و آزمایش سقوط از ارتفاع را در کنار آیفون ۷ روی آن انجام داده است. در این ویدیو می‌بینیم که گلکسی اس ۸ و آیفون ۷ از زوایای مختلف و البته از ارتفاع یکسان روی زمین می‌افتند و هرکدام آسیب‌های متفاوتی را تجربه می‌کنند. 

اگر طرفدار یکی از این گوشی‌ها هستید و یا قصد خرید آنها را دارید تماشای این ویدیو می‌تواند برایتان جذاب باشد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

ali t

۱۳۹۶/۴/۲۲
بقول دوستان 1بار دیگه فیلمو ببینید بعد بفهمید سامسونگ چ دزد بزرگیه! پایین گوشی با زمین بر خورد کرد بعد بالای گوشی باید ضربه بخوره؟واقعا باید تأسف خورد ب اونی ک فیلمو۲باره ببینه و باز طرفداری کنه! اگه عاشقی پس فیلمو نبین ک 1وقت شکست نخوری!چقدر متقلب!سامسونگ همه جا گندش دراومده بود ولی این یکی نوبره والله!فروش چندصد میلیون عددی فلان گوشی در ۳ماه مثلا...! بعدباور میکنید؟

محمد حسین

۱۳۹۶/۲/۲۸
کلی بگم میگن ایفون طلاست ولی گلکسی یه کهکشان واقعی هست که طلا در برابرش هیچه

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۹
@earl arya
وقتی بعد پنجاه تا دراپ صفحه سالم مونده یعنی با یک دراپ هیچی نمیشه که خودت داشتی شایعه براش میدادی که بعد یکی خراب میشه این جواب توئه. وقتی 10 بعد 34 بار نابود شده یعنی احتمال آسیب دیدنش تو همون دراپ اول هم بیشتره ضمن اینکه هزینه تعویض صفحه بیشتر از تعویض قاب شیشه‌ای پشت و روی گوشیه پس Htc 10 که اون همه ازش طرفداری کردی آسیب پذیرتر از S7 edge هست وگرنه تا 50 تا دوام میاورد. مواظب باش از دستت نیوفته پودر بشه??

حسین

۱۳۹۶/۱/۱۹
با 10 میلیارد چندتا شرکت هنگ‌تی‌سی میشه تاسیس کرد؟؟؟?? خخخخخ

Iliya

۱۳۹۶/۱/۱۹
دوستانی ک میگن سامسونگ با صفحه نمایش نیومد زمین اینو بگم اگ کامل با صفحه نمایش میخورد زامین شاید همون یکم آسیبم بر نمیداشت چون کل وزن گوشی جمع شود اون گوشه...شما برید تو یوتیوب سرچ کنید drop test s8 and ifon بقیه تستارم بخصوص تستای اس7 با آیفون7 رو ببینید بعد بگید این فیلم الکیه!