خانهاخبار
به‌روزرسانی Zenfone 3 Max: مدیریت بهتر باتری، بهبود سنسور اثر انگشت و دوربین

به‌روزرسانی Zenfone 3 Max: مدیریت بهتر باتری، بهبود سنسور اثر انگشت و دوربین

ایسوس به‌روز‌رسانی جدیدی برای گوشی زنفون 3 مکس خود منتشر کرده که برخی کارکردهای این گوشی را بهبود بخشیده است. با وجود باتری 4100 میلی‌آمپری، شاید کمبود چندانی در زمینه شارژدهی در این گوشی وجود نداشته باشد اما این به‌روز رسانی، عملکرد باتری را باز هم بهتر کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱۶

شرکت ایسوس به‌روز رسانی جدیدی برای گوشی Zenfone 3 Max (ZC520TL) منتشر کرده است. ورژن اخیر یعنی 13.1.0.56 تغییرات زیادی ایجاد کرده است که شامل نصب یک اپلیکیشن جدید و بهبود عملکرد سنسور اثر انگشت و دوربین گوشی می‌شود.

شاید مهم‌ترین تغییر ایجادشده پس از به‌روزرسانی، نصب اپلیکیشن جدید مدیریت باتری (Power Master) باشد که، به ادعای ایسوس، کارایی باتری را افزایش می‌دهد. همچنین شاهد بهبودهایی در سنسور اثر انگشت، دوربین و صفحه نمایش گوشی هستیم.  

به‌علاوه، اکنون نحوه روشن و خاموش شدن چراغ‌های LED نوتیفیکیشن به‌هنگام شارژ شدن تغییر کرده و لیست شناسه‌های PLMN (هر اپراتور ارائه‌دهنده خدمات موبایل در هر کشور یک شناسه دارد که PLMN نامیده می‌شود) به‌روز شده است. سرانجام این‌که این به‌روز رسانی مشکلات مربوط به تماس با خدمات مشتریان برای کاربران ساکن ایتالیا را برطرف کرده است. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)