خانهاخبار
نسخه جدید iPhone SE وارد بازار شد (لیست قیمت تمام ظرفیت‌ها)

نسخه جدید iPhone SE وارد بازار شد (لیست قیمت تمام ظرفیت‌ها)

امروز شاهد وارد شدن نسخه‌ جدید آیفون اس‌ ای با حافظه‌داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت در بازار کشورمان هستیم. در ادامه مطلب می‌توانید از آخرین قیمت تمام مدل‌های iPhone SE در بازار ایران مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۶/۱/۱۵

اپل در اقدامی کم‌سابقه بی‌سروصدا تعدادی از محصولاتش را در اولین روز سال ۱۳۹۶ (یکم فرودین) به‌روز کرد. محصولات جدید سخت‌افزاری اپل آیفون ۷ قرمز، آیپد ۹.۷ اینچ جدید، بند‌های جدید اپل واچ، شش رنگ جدید قاب‌های چرمی و سیلیکونی آیفون 7 و 7 پلاس و نسخه جدید آیفون اس‌ای با افزایش دو برابر حافظه‌داخلی هستند. اپلیکیشن Clips نیز همزمان با محصولات ذکرشده معرفی شد که به کاربران معمولی برای ساخت ویدئوهای جذاب کمک می‌کند.

نسخه جدید iPhone SE به جز افزایش حافظه‌داخلی با مدل پیشین تفاوتی ندارد. گویا اپل تصمیم گرفته برای فروش بیشتر این محصول بدون افزایش قیمت حافظه‌داخلی آن را افزایش دهد. آیفون اس‌ای جدید در دو نسخه ۳۲ و ۱۲۸جایگزین مدل‌های ۱۶ و ۶۴  گیگابایتی شده، اما قیمت آن همانند مدل‌های قبلی به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار آمریکاست. فروش نسخه جدید آیفون اس‌ای همانند آیفون ۷ قرمز از سه روز دیگر آغاز خواهد شد. 

image

 

تنها پس از گذشت ۱۲ روز از عرضه جهانی نسخه‌های جدید ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی iPhone SE هم اکنون شاهد ورود آنان به بازار کشورمان با قیمتی مناسب هستیم. توجه داشته باشید اپل تولید نسخه‌های قدیمی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی را متوقف کرده اما چون در بازار کشورمان فعلا موجود است در لیست زیر تمام ظرفیت‌های قدیم و جدید موجود در بازار را برایتان منتشر کرده‌ایم. از آن‌جا که آیفون‌ از حافظه‌جانبی MicroSD پشتیبانی نمی‌کند به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز پیشنهاد می‌کنیم نسخه ۱۶ گیگابایتی این گوشی را خریداری نکنید. 
 

گوشیحافظه‌داخلیقیمت (تومان)
iPhone SE16GB (توقف تولید)1,590,000
iPhone SE32GB (جدید)1,720,000
iPhone SE64GB (توقف تولید)1,980,000
iPhone SE128GB (جدید)2,150,000
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

مهدی

۱۳۹۸/۶/۱۲
ایا ایفون SE نو در بازار موجود هست یا نه و قیمت دست دوم ان چند هست با حافظه داخلی 64 گیگ رنگ رزگلد یا طلایی

نیما

۱۳۹۷/۱۰/۴
سلام من می خوام از این گوشی بخرم میشه برام توصیفش کنی و بگی کی خریدی

AMin

۱۳۹۷/۶/۵
این گوشی کم پیدا میشه میشه بگید کجا میشه این گوشی تهیه کرد?

محمدرضا

۱۳۹۶/۷/۲۱
سلام
آیفون se تا چه سالی تولید میشه؟
توقف تولید کی است؟
ممنون

کاربر جی اس ام

۱۳۹۶/۶/۱۴
من جای شما بودم بدون شک اینو میخریدم و ازش لذت میبردم.
فوق العاده، خوش دست، دوس داشتنی و قوی