خانهاخبار
قیمت سیم کارت‌های اپراتورهای مجازی چقدر است؟

قیمت سیم کارت‌های اپراتورهای مجازی چقدر است؟

چند روزی است که تبلیغات اپراتورهای جدید در سطح کشور دیده می‌شود. با ما همراه باشید تا از چند و چون این سیم کارت‌ها و قیمت آن‌ها باخبر شوید.
۱۳۹۶/۱/۱۵

بعد از صدور مجوز از سوی دولت به اپراتورهای مجازی برای ارائه خدمات دو شرکت کیش سل پارس و شاتل موبایل موفق به عقد قرارداد با اپراتورهای کشور شدند و بر همین اساس فعالیت خود را آغاز کردند. در حال حاضر اولین اپراتور مجازی شرکت کیش سل پارس است که با نام سامان تل سیم کارت‌های خود را با پیش شماره 099999 ارائه می‌کند. قیمت سیم‌کارت‌های دائمی سامان تل ۱۵۶ هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری آن۲۴ هزار تومان تعیین شده است. هزینه دسترسی به خدمات پایه آن نیز همانند سایر اپراتورهای تلفن همراه است. سیم‌کارت‌هایی مذکور امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را  نیز فراهم می‌سازند و برای اولین بار در کشور خدمات NFC را نیز پشتیبانی می‌کنند.

image

اما دومین اپراتور مجازی با نام  شاتل موبایل به‌زودی با پیش‌شماره جدید ۰۹۹۸ وارد بازارر تلفن همراه کشور می‌شود. سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، علاوه بر قابلیت برقراری مکالمه و تبادل پیامک به‌عنوان خدمات پایه، آخرین تکنولوژی‌های دسترسی به اینترنت پرسرعتت مبتنی بر شبکه‌های 3G، 4G، 4.5G و امکان اتصال به شبکه اینترنت ثابت نسل ۴ (TD LTE) و Wi-Fi عمومی شاتل را در اختیار مشترکین و متقاضیان قرار می‌دهد. قیمتت  سیم کارت‌های شاتل موبایل هنوز مشخص نشده است.

image

به محض دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید سیم کارت ها این مطلب به روز خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمدامین عباسی

۱۳۹۸/۵/۲۱
عالی منتظرم قیمتهایشان مشخص شود حتما میخرم چه داُئمی چه اعتباری چه دیتا بی صبرانه منتظرم فداتون بشم????????

علیرضادامیار

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
اصلا به دردنمیخوردپول خودرادورنریزید

علیرضادامیار

۱۳۹۷/۱۱/۱۸
هرچی میگوینددروغ هست من ازظهرتاحالاوقت گذاشتم ۵۰۰۰تومن شارژگذاشتم فقط واردسایت بشوم نمیشودپول خودرادورنریزید

صادق

۱۳۹۶/۳/۲۲
سلام ممنون، میشه بیشتر توضيح بدید، من که خوشم اومده عالی است

فرهود

۱۳۹۶/۱/۱۷
مگه الان کسی شماره حفظ میکنه؟؟