خانهاخبار
بدنه HTC U به فشار حساس خواهد بود

بدنه HTC U به فشار حساس خواهد بود

گوشی اچ تی سی یو، که احتمالا در این ماه از آن رونمایی می‌شود، ویژگی هیجان انگیزی با خود به همراه دارد. گفته می‏‌شود بدنه این گوشی به فشار دست حساس است.
۱۳۹۶/۱/۱۴

اواخر دی ماه 95 بود که اچ‌تی‌سی از دو عضو خانواده U به نام‌های U Play و U Ultra رونمایی کرد ولی از عضو اصلی این خانواده، یعنی HTC U، که آن را با اسم رمز Ocean می‌شناسیم، خبر نداد.

انتظار می‌رود HTC U در نیمه دوم آوریل معرفی شود؛ گوشی‌ هوشمندی که ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد داشت. یکی از این ویژگی‌های منحصر به فرد حساس بودن فریم گوشی است؛ یعنی وقتی گوشی را در ست بگیرید و به فریم دور آن فشار وارد کنید، بسته به اندازه فشار، کار خاصی انجام می‌دهد.

این ویژگی را می‎‏شود با ویژگی 3D Touch آیفون مقایسه کرد، با این تفاوت که در آیفون صفحه نمایشگر به فشار حساس است اما در HTC U فریم گوشی سطوح مختلف فشار را تشخیص می‌دهد.

image

با استفاده از این ویژگی می‌توانید اپلیکیشن خاصی را اجرا کنید یا مثلا به سرعت وارد دوربین شوید. این ویژگی حتی زمانی که گوشی خاموش است نیز کار می‌کند.

ویژگی منحصر به فرد دیگر Ocean به دوربین آن مربوط می‏‌شود. گفته می‌شود دوربین محصول جدید HTC به صورت خودکار تشخیص می‌دهد چه زمانی استفاده از حالت HDR لازم است.

پیش‌بینی می‎شود HTC U از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده کند و دوربینی با کیفیت 12 مگاپیکسل در اختیار داشته باشد. همچنین این گوشی، مانند HTC U Ultra، فاقد جک هدفون است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

eSan

۱۳۹۶/۲/۷
چقد خوشگله ولی اخه دلم نمیاد اچ تی سی 10 رو بفروشم ادم اصلا از گوشی اچ تی سی خسته نمیشه خیلیه عالیه

Rrreezzaa

۱۳۹۶/۱/۲۰
اچ تی سی راحت میتونه ب بازار برگرده ولی نمیدونم چرا سیاستش یکم عجیبه..اقا پرچمدارتو یه باطری5000بذار روش ..دوربین سلفی و عقب هم دقیق مص هم بذار..ببین چجور نتیجه میگیره..اچ تی سی همش کیفیته زیاد رو باطری کار نمیکنه..وگرنه خیلی تناقض نماس این بازار..ک گوشی مثل اچ تی سی اینقد کم طرفدار شده وبعضی گوشیای بی کیفیت اینقد پرطرفدار شدن..:(

ali

۱۳۹۶/۱/۱۸
سعید جان دقیقا میتونی بگی اس8چه چیز جذابی داره که طرفداران اچ تی سی بخوان حسودی کنن؟واسم جای سواله واقعا برای سام سونگ متاسفم بااین گوشی زدنش دیگه حرفی ندارم شماام موفق باشید.

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۵
فعلا که بعد معرفی اس۸ طرفدارای هنگ تی سی از حسادت یکی یکی دارن منفجر میشن صداش به همه جا رسید???آخه کمپانی ورشکسته هنگ تی سی چی داره که بخوای حسادت کنی.ولش کنی خود به خود محو میشه

Farid

۱۳۹۶/۱/۱۵
نکته قابل توجهی رو اشاره کردید و ضمنا اگه گوشی زمین بخوره سنسورش صدمه ببینه (که حتما صدمه میبینه ) اونوقت چیکار کنیم؟ گوشی رو عوض کنیم یا بدنه اش رو؟