خانهاخبار
سامسونگ به فکر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 پلاس بوده است

سامسونگ به فکر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی اس 8 پلاس بوده است

اکنون که پرچمدار جدید سامسونگ رسما معرفی شده تصویری از نمونه آزمایشی Galaxy S8 plus منتشر شده است که آن را با دو لنز دوربین نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۱۴

با رونمایی از گلکسی اس 8 و برادر بزرگ‌ترش شایعات و حرف و حدیث‌ها در مورد پرچمدار جدید سامسونگ تمام شد. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هر دو از دوربینی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که سنسور آن ساخت خود این شرکت یا شرکت سونی است.

دوربین پرچمداران 2017 سامسونگ تفاوت چندانی با دوربین پرچمدار سال گذشته این شرکت ندارد، اما سامسونگ ادعا می‌کند با بهبودهای نرم‌افزاری عملکرد دوربین خانواده اس 8 را بهبود بخشیده است.

شاید تعداد زیادی از کاربران انتظار داشتند سامسونگ پرچمداران جدید خود را به دوربین دوگانه مجهز کند. در ابتدا شایعاتی از رخ دادن چنین اتفاقی نیز به گوش می‌رسید، ولی نهایتا در عمل چنین نشد. حالا که این گوشی‌ها رسما معرفی شده‌اند تصاویری از نمونه آزمایشی گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است که آن را با دو لنز دوربین نشان می‌دهد.

این تصویر ثابت می‌کند سامسونگ در مقطعی به فکر مجهز کردن پرچمدارانش به دو لنز دوربین بوده، اما به هر دلیلی از چنین اقدامی منصرف شده است. درحالی که فعلا دلیل این کار سامسونگ مشخص نیست، می‌توان امید داشت که این شرکت حداقل به فکر عملی کردن چنین کاری است و ممکن است به زودی (شاید در نوت 8) شاهد استفاده از دوربین دوگانه باشیم. نظر شما چیست؟

image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

momomomomo

۱۳۹۶/۱/۱۴
ال جی قبل از همه اینا دوربین دو گانه زد

ایلیا

۱۳۹۶/۱/۱۴
دوربین گوشی چه بخواد 2گانه باشه چه 20 گانه مهم نیست...مهم اینه آخرش چه عکسیرو برات بگیره

فرزاد

۱۳۹۶/۱/۱۴
هیچ تقلیدی هم در کار نیست.لطفا ذهن خودت رو با این افکار درگیر نکن.دیگه نیازی به توضیح نیست.

Arian

۱۳۹۶/۱/۱۴
ببخشید که ایفونم از یه شرکت دیگه تقلید کرده ?

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
کدوم تقلید حالت خوبه؟