خانهاخبار
تبلت اندرویدی بلک بری به زودی می‌آید

تبلت اندرویدی بلک بری به زودی می‌آید

آقای John Chen؛ مدیر عامل شرکت BlackBerry امروز طی یک تماس، گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ این کمپانی را اعلام نمود. ایشان همچنین در اظهارات خود، خبر از رونمایی تبلتی اندرویدی توسط بلک بری را داد.
۱۳۹۶/۱/۱۲

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید دیوایس تبحر دارد، از زیرمجموعه‌های کمپانی بلک بری به حساب می‌آید. نام آنها به ترتیب عبارتند از:

  • PT BB واقع در اندونزی
  • Optiemus واقع در هند
  • TCL واقع در چین

آقای Chen در اظهارات خود، نامی از آنها نیاورد و اشاره‌ای به این موضوع نکرد که کدام یک از آنها تبلت اندرویدی بلک بری را تولید می‌کند. اگر این محصول به تولید برسد، خدمات نرم‌افزاری آن بر عهده کمپانی بلک بری خواهد بود.

تبلت PlayBook در حال حاضر، تنها دیوایسی است که نام BlackBerry را بر روی خود می‌بیند. این محصول در سال ۲۰۱۱ با سیستم عامل QNX عرضه شد که بعدها به نسخه BlackBerry 10 ارتقا پیدا کرد. در حالی که سیستم عامل اشاره شده با نظرات مثبتی روبرو شد، اما شایان ذکر است که از اپلیکیشن تقویم بهره‌مند نبود و برای استفاده از خدمات ایمیل، باید حتما یک تلفن هوشمند بلک بری را داشته باشید.

صحبتهای آقای John Chen را باهم مرور می‌کنیم:

یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ما علاقمند به ساخت تبلت با سیستم عامل اندروید شده است و از ما اجازه خواسته‌اند تا این کار را انجام دهند. من نیز به این موضوع روی خوش نشان دادم و از تصمیم آنها استقبال کردم. این محصول توسط شریک تجاری ما ساخته می‌شود و تنها حق امتیاز آن به بلک بری تعلق خواهد گرفت. همچنین پشتیبانی نرم‌افزاری آن نیز با ماست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)