خانهاخبار
کلید‌های مجازی قابل تنظیم و دکمه هوم Always-On در گلکسی اس 8

کلید‌های مجازی قابل تنظیم و دکمه هوم Always-On در گلکسی اس 8

کلید‌های مجازی قابل تنظیم و دکمه هوم Always-On در Galaxy S8 از جمله ویژگی‌هایی است که در گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ قرار داده شده‌.
۱۳۹۶/۱/۱۰

همان‌طور که در خبرها خواندید، کمپانی سامسونگ سرانجام از گوشی‌های گلکسی اس8 و اس8 پلاس رونمایی کرد. در این گوشی‌ها شاهدیم که دکمه فیزیکی هوم کاملا حذف‌شده است و کره‌ای‌ها برای اولین بار از دکمه هوم غیر فیزیکی در محصولاتشان استفاده می‌کنند.

image

اما اگر دلتان برای دکمه فیزیکی هوم تنگ می‌شود، باید بگوییم که نگران نباشید! سامسونگ سرگرمی‌های جالبی برای شما دارد. در Galaxy S8 و S8 Plus از چندین دکمه مجازی استفاده شده و حسگر اثرانگشت نیز پشت دستگاه قرارگرفته است. البته دکمه‌های مجازی اس8 قابل تنظیم‌اند و می‌توانید به سلیقه خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. دکمه هوم نیز always-on خواهد بود.

ترتیب دکمه‌های مجازی به این صورت است که دکمه «بازگشت» در سمت راست، دکمه «مولتی تسکینگ» در سمت چپ و دکمه «هوم» در بین این دو قرار گرفته. این ترتیب با سایر دستگاه‌های اندرویدی متفاوت است که در آن‌ها دکمه بازگشت در سمت چپ و مولتی‌تسکینگ در سمت راست قرار دارد.

البته همان‌طور که گفتیم دکمه‌های مجازی اس8 قابل تنظیم‌اند و اگر به ترتیب قبلی دکمه‌ها عادت کرده‌اید، می‌توانید در بخش تنظیمات آن‌ها را به حالت قبلی بازگردانید. برای تنظیم دکمه‌های مجازی باید به بخش تنظیمات Navigation Bar مراجعه کنید. البته شایان ذکر است که برای تنظیم دکمه‌ها تنها دو حالت برای کاربر وجود دارد. همچنین امکان تغییر رنگ پس‌زمینه ناو بار نیز فراهم است.

همان‌طور که در بالا هم گفتیم، دکمه هوم always-on خواهد بود؛ یعنی حتی باوجود خاموش بودن نمایشگر نیز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حجم کمی از فشار را به بخش مربوطه اعمال کنید (حتی اگر قادر به مشاهده دکمه نیستید) و سپس گوشی شما فعال خواهد شد.

بخشی از نمایشگر که دکمه هوم در آن قرار گرفته حساس به فشار طراحی شده است و باید توجه داشته باشید که به‌وسیله بخش‌های دیگر نمایشگر امکان دسترسی به دکمه هوم وجود ندارد.

نظر شما در مورد دکمه‌های مجازی گلکسی اس8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۲
جناب آقای نویسنده یه مقدار اگه اطلاعات تجربیتون رو میبردین بالاتر یه بی سواد مثل من نمیتونست از شما ایراد بگیره!
این نحوه چینش دکمه ها که نوشتی مانند سایر گوشیهای اندرویدی نیست اگه تو عمرت به عنوان نویسنده و کاسب اطلاعات که وظیفه اصلی جنابعالی قبل از نوشتن هست یه htc 10 دیده بودی دیگه توی متنت اینجور چیزی مشاهده نمیشد. این نمونه کوچکی از متن رو هوا نوشتن و قضاوت بدون اطلاعات هست.

Ali

۱۳۹۶/۱/۱۱
سعید اقا من گفتم میخرن نگفتم من سامسونگ خریدم درضمن من آیفون 7 دارم پس شما خودتم قبول داری ساده ای که انقدر طرفداری سامسونگ و میکنی هرسال پولتو میریزی اب جوی و سامسونگ میخری
دلتو خوش کن به این گوشی های زشت

kika

۱۳۹۶/۱/۱۱
سعید جان اونی که وسط 7 گذاشتن دیگه چند وقته که دکمه فیزیکی نیست ! این حساسیت به فشارم تو کل صفحه س ! الکی برای دفاع از این گوشی از آیفون مایه نگذار ... برو با همون سامیتو استفاده کن ???

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۱
نکنه هواوی صفحه اج رو اختراع کرده ما خبر نداریم؟تو برو میت ۹ پرو یا پورش دیزاینو ببین تا بفهمی کپی یعنی چی.سامسونگه با لوگوی بی ارزش هواوی

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۱
سعید تقلبی تو برو هنگ تی سی galaxy u ultra رو دقیق ببین تو افق محو شو
سهند جان هواوی خودش کپی از چندین برنده مثلا میت ۹ پرو یا پورش دیزاینو ببین دقیقا سامسونگه با مارک هواوی.صفحه اج هم اولین بار سامسونگ تستفاده کرد بقیه دارن تقلید میکنن.چیزی که اطلاع نداری لازم نیست نظر بدین???