خانهاخبار
Samsung Connect Home، رقیب HomeKit اپل، از راه رسید

Samsung Connect Home، رقیب HomeKit اپل، از راه رسید

کمپانی سامسونگ اپ Samsung Connect Home را معرفی کرد. سامسونگ در این اپ با استفاده از اکوسیستم SmartThings، لوازم متصل در خانه را یکپارچه کرده است و امکان ارتباط و مکالمه دستگاه‌های منزل را با هم فراهم کرده است.
۱۳۹۶/۱/۹
image

گرچه مدتی است همه در مورد خانه‌های هوشمند متصل به شبکه صحبت می‌کنند اما وعده‌های بزرگ برای ساده کردن زندگی‌های ما با استفاده از این فناوری، فعلا عملی نشده‌اند.

بخشی از مشکل این است که ما دیوایس‌های زیادی داریم که می‌توانند به اپ‌های جداگانه متصل شوند اما ارتباط و مکالمه آن‌ها باهم دشوار است. اپ جدید Samsung Connect که در مراسم معرفی سامسونگ گلکسی اس8 نمایش داده شد، تلاشی برای حل این مشکل است.

یک اپ برای کنترل همه وسائل

همانند اپ Home اپل، Samsung Connect شما را قادر می‌سازد دیوایس‌های مختلف خانه خود را از طریق تنها یک اپ کنترل کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید همه چیز از لامپ‌های خانه تا سیستم گرمایش را کنترل کنید و این دستگاه‌ها با یکدیگر ارتباط و مکالمه خواهند داشت.

این تعامل با استفاده از اکوسیستم SmartThings سامسونگ امکان‌پذیر شده است که لوازم متصل را در یک اکوسیستم واحد، یکپارچه می‌کند؛ کاری که HomeKit اپل سعی کرده است انجام دهد.

Samsung Connect با دستیار صوتی Bixby نیز ارتباط دارد بنابراین شما می‌توانید به گوشی‌تان بگویید دمای خانه را افزایش دهد. یکپارچه شدن محصولات مختلف در یک اکوسیستم واحد فوق‌العاده است اما وابسته بودن دستگاه‌های خانه به گوشی‌های خاص، چندان جالب نیست. اگر خانه خود را با SmartThings سامسونگ هوشمند کنید، سوئیچ کردن به آیفون در آینده با حفظ امکان ارتباط دستگاه‌های منزل با هم، بسیار دشوار است.

در آینده شاید دیوایس‌های اکوسیستم‌های مختلف با هم کار کنند اما فعلا خانه‌های متصل، مانند باغی هستند که دیوار بلندی دور آن‌ها کشیده شده است و دری نیز ندارند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

soroosh

۱۳۹۶/۱/۱۰
پس چی فکر کردی سامسونگ هست دیگه تازه ی زربه ویرانگر غیر از این هم قراره بیاد سامسونگ گالکسی نوت8ویرانگری برای ایفون