خانهاخبار
قیمت‌ پرچم‌داران سامسونگ مشخص شد: گلکسی اس 8 گران‌تر از آیفون 7

قیمت‌ پرچم‌داران سامسونگ مشخص شد: گلکسی اس 8 گران‌تر از آیفون 7

پیش‌فروش Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و قیمت‌ این دو محصول از هم‌اکنون مشخص است. قیمت‌هایی گران‌تر از آیفون‌ 7 و آیفون 7 پلاس.
۱۳۹۶/۱/۹

سامسونگ سرانجام از دو پرچم‌دار هیجان‌انگیزش رونمایی کرد: دو گوشی با مشخصات سخت‌افزاری مشابه که تنها تفاوتشان در اندازه صفحه نمایش و ظرفیت باتری خلاصه می‌شود. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با طراحی زیبا و قابلیت‌هایی که سامسونگ در مراسم رونمایی نشان داد، بی‌شک از هم‌اکنون طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و افراد بسیار زیادی خواهان خرید آن هستند. اما فارغ از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های وسوسه‌برانگیز گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش، یکی از فاکتورهای مهم که تعیین می‌کند شما سراغ این گوشی می‌روید یا خیر، قیمت آن است.

image

از هم‌اکنون پیش‌‌خرید گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از چهار شرکت مخابراتی بزرگ آمریکا آغاز شده و قیمت‌های پایه بسته به اینکه چه شرکتی را به عنوان سرویس‌‌دهنده خدمات خود انتخاب می‌کنید، متفاوت است. پایین‌ترین قیمت در حال حاضر متعلق به شرکت Verizon است که گلکسی اس 8 را به قیمت 720 دلار و گلکسی اس 8 پلاس را به قیمت 840 دلار پیش‌فروش می‌کند. با نگاهی به قیمت‌های ذکر شده متوجه می‌شوید که قیمت هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ از آیفون‌های اپل گران‌تر تعیین شده است. البته شرکت‌های مخابراتی به پیش‌خریدکنندگان هدایایی مانند هدست واقعیت مجازی Gear VR به همراه دسته کنترل، هدفون Harman Kardon و 256 گیگابایت حافظه جانبی microSD نیز هدیه می‌دهند. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ در یک نسخه‌ با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شوند.

سامسونگ تاریخ عرضه رسمی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در آمریکا 21 آوریل (اول اردیبهشت) و در اروپا 28 آوریل (هشتم اردیبهشت) تعیین کرده است. ممکن است نمایندگی سامسونگ در ایران بخواهد مانند نوت 7 پیش‌فروشی مخصوص به ایران داشته باشد که در صورت چنین اتفاقی شما را از طریق جی‌اس‌ام در جریان خواهیم گذاشت. احتمال می‌رود تا نیمه اردیبهشت این دو گوشی با قیمت‌های نجومی وارد ایران شوند که به محض ورود آن‌ها به کشورمان می‌‌توانید از طریق جی‌اس‌ام از قیمتشان مطلع شوید.

با چنین قیمتی حاضر به خرید پرچم‌داران سامسونگ هستید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (97 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۱/۱۱
ایسوس تو ایران نمتیندگی چرتی داره بعدشم مدلهای سال قبل ایسوس کامل نیومده ایران .

alireza

۱۳۹۶/۱/۱۱
به نظر من یه نگاهی به محصولات ایسوس علی الخصوص زنفون 3 دیلاکس و زنفون 3 AR&VR داشته باشید عزیزان . ایسوس گوشی های بالای 2 گیگ رم خودشو تا زمانی که توان سخت افزاری داشته باشند پشتیبانی و آپدیت میکنه . حالا تصور کنید گوشی هایی که گفتم رو تا کی پشتیبانی میکنه و در کنار همه اینها ایسوس از نظر کیفیت ساخت خیلی عالیه .

MYS7

۱۳۹۶/۱/۱۱
انصافا هم باید گرون تر از ایفون باشه.ایفون هرسال با کلی محدودیت و امکانات کمتر از سامسونگ‌میاد.درضمن اپل گوشی میسازه ۱۵۰دلار،میفروشه ۶۴۹دلار..سامسونگ میسازه ۳۵۰دلار میفروشه همون قیمت..البته این امار من برای زمان اس۵ و ۵اسه...اما نباید انقدر گرون باشن دیگه

علی

۱۳۹۶/۱/۱۱
حالا میاد توی ایران با همون 840 دلار و بدون لوازم جانبی میفروشن .. و توی دست همه مردم فهیم ما هم دیده میشه
ینی عاشقتونم

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۱
پیشنهاد منم به تو خرید اس6 بنام اس8 هست با قیمت 900دلار خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ