خانهاخبار
تمامی تصاویر رسمی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

تمامی تصاویر رسمی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ دو پرچم‌دار جدیدش را در 5 رنگ جدید معرفی کرد. طراحی تقریبا بدون لبه و دکمه Home پنهان شده در زیر نمایشگر که به فشار حساس است و ویژگی‌های بسیار دیگر این دو گوشی هوشمند را تبدیل به زیباترین گوشی‌های حال حاضر بازار کرده است. در این مطلب می‌توانید تمامی تصاویر رسمی این گوشی‌ها را از تمامی زوایا مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۹

سامسونگ بالاخره از دو پرچم‌دار پرماجرایش رونمایی کرد و همانطور که از تصاویر قبلی انتظار داشتیم، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از نظر طراحی بسیار قدرتمند هستند و از نظر ظاهری زیبایی چشم‌گیری دارند.

بدنه‌ی باریک و کشیده، صفحه نمایش خمیده، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی، دکمه‌ی اضافه شده مخصوص دستیار صوتی Bixby و نرخ صفحه نمایش به بدنه‌ی فوق‌العاده همه بخشی از ویژگی‌های جذاب گلکسی اس 8 است.

اگر شایعات را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که پیش از معرفی این محصول گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد رنگ‌بندی پرچم‌داران جدید سامسونگ وجود داشت. سامسونگ نیز امشب رسما اعلام کرد که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در 5 رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی (Maple Gold)، آبی (Coral Blue) و نقره‌ای (Arctic Silver) به فروش می‌رسد. تمامی تصاویر رسمی مربوط به گوشی‌های جدید سامسونگ در رنگ‌بندی‌های مختلف را می‌‌توانید در اسلاید شوی زیر مشاهده کنید. شما کدام رنگ را می‌پسندید؟ نظراتتان را در مورد شکل ظاهری دو پرچم‌دار جدید سامسونگ با دیگر کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

tv

۱۳۹۶/۱/۱۰
موافقم. کاش عادی هم داشت ولی به هر حال بسیار زیبا هستند

tv

۱۳۹۶/۱/۱۰
بسیار زیبا و فوق العاده!!! مخصوصا نسبت صفحه نمایش به گوشی. انقلابی در طراحی و قدرت و زیبایی.

Attila

۱۳۹۶/۱/۹
زیباست زیباست زیباااسسستتتتت...

AlirezaGalaxy

۱۳۹۶/۱/۹
دمت گرم خوب گفتی .

Arga

۱۳۹۶/۱/۹
گوشی های زیبایی هستن ولی در عمل باید دید چطور عمل میکنن.