خانهاخبار
لیست لوازم جانبی رسمی Galaxy S8 همراه با قیمت

لیست لوازم جانبی رسمی Galaxy S8 همراه با قیمت

افشاگران تا آخرین لحظات پیش از معرفی رسمی هم بیکار نمی‌نشینند. این دفعه اطلاعات تعدادی از لوازم جانبی که به همراه دو گوشی گلکسی اس 8 معرفی می‌شوند و قیمت آن‌ها مورد توجه افشاکنندگان واقع شده است.
۱۳۹۶/۱/۹

یک افشاگر اطلاعاتی در مورد تعدادی از لوازم جانبی‌هایی ارائه کرده است که همراه دو گوشی گلکسی S8 معرفی می‌شوند. این افشاگر به تمام جزئیات این دیوایس‌ها دست یافته است. لیست پر و پیمان لوازم جانبی رسمی که سامسونگ به همراه این دو گوشی به فروش می‌رساند به‌نظر می‌رسد حق انتخاب گسترده‌ای پیش روی دوستداران این برند قرار می‌دهد. با لیست زیر از برخی از این لوازم به همراه قیمت آن‌ها می‌توانید مطلع شوید.

  • کاور کلیرویو (Clearview) سامسونگ 59.99 یورو
  • کاور LED View سامسونگ 59.99 یورو
  • کاور کیبورد سامسونگ 59.99 یورو
  • کاور با چرم آلکانترای سامسونگ 49.99 یورو
  • کاور سیلیکونی سامسونگ 29.99 یورو
  • کاور شفاف سامسونگ 19.99 یورو
  • کاور دو تکه سامسونگ 19.99 یورو
  • محافظ صفحه سامسونگ 12.99 یورو
  • شارژر وایرلس دوکاره (قابل تبدیل) سامسونگ 79.99 یورو
  • دکس استیشن (DeX) سامسونگ 149.99 یورو
  • پاوربانک (با قابلیت شارژ سریع) سامسونگ 69.99 یورو

مشاهده این لیست نشان می‌دهد که سامسونگ از عادت‌هایش دست برنداشته است. خوشحالیم که می‌بینیم دو کاور Clearview و LED View و همچنین کاور کیبورد همراه این گوشی‌ها ارائه شده‌اند. مسلما کاور کیبورد پیشنهادی عالی برای طرفداران وفادار آن است که می‌خواهند هنگام تایپ کردن با این گوشی‌های جدید تجربه لمسی بهتری داشته باشند. این کاور کاربر را قادر می‌کند از تایپ با دکمه‌های فیزیکی روی این گوشی‌های جدید سامسونگ لذت ببرد.

خب، لوازم جانبی عجیب‌تری هم به سامسونگ نسبت داده شده‌اند! مثلا پاوربانک جدید EB-PG950 سامسونگ که اطلاعات آن چند روز پیش هم افشا شد. قیمت این پاوربانک قبلا بیشتر از 69.99 یورو فعلی حدس زده شده بود.

سرانجام دکس استیشن (DeX مخفف و ابتدای دو واژه Desktop Experience یا تجربه دسکتاپ است) سامسونگ را  داریم که قبلا با آن آشنا شده بودیم. مطابق اطلاعات قبلی‌مان، این ابزار جانبی به کاربر اجازه می‌دهد S8 خود را به صفحه نمایش خارجی (غیر از صفحه نمایش خود گوشی)، ماوس و کیبورد متصل کند تا بتواند تجربه‌ای همانند کار با کامپیوتر رومیزی یا دسکتاپ فراهم کند. قیمت 149.99 یورویی آن مجددا تأیید شده است. از آن‌جایی که استفاده از گوشی تلفن همراه همانند کامپیوتر تجربه‌ای وسوسه‌انگیز است، شاید بهتر بود سامسونگ برای این قابلیت قیمت کمتری ارائه کند. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۱/۹
الان اینایی که گفته شده بود کجاست، چرا هیچ نشونه ای ازش نیست
قلمش کجاست
تاچ سه بعدیش کو
دوربین دوگانش کجاست
زیبایی دوچندان نسبت به اس 7 معلوم نیست
و.......................................................................................
این همه دروغ واسه تبلیغ
اس 7 ترجیح میدم به این

محمدرضا

۱۳۹۶/۱/۹
با عرض سلام و خسته نباشید, زمان دقیق رو نمایی s8 رو میشه اعلام کنین, خیلی ممنون

..

۱۳۹۶/۱/۹
افشاگر اطلاعاتی ??? بابا این افشاگری ها و عکس ها و خبرهای قبل از معرفی رسمی زیر سر خود شرکت هاست و برای جذاب کردن و تب و تاب دادن به بازارشون این خبرهارو می دن.?