خانهاخبار
اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3.2 منتشر شد

اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3.2 منتشر شد

ساعاتی پیش اپل نخستین نسخه آزمایشی آی او اس ۱۰.۳.۲ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۱/۹

همان طور که می‌دانید، اپل پس از انتشار هفت نسخه آزمایشی iOS 10.3 شب گذشته نسخه نهایی آن را در اختیار کاربران قرار داد. با این که تنها یک روز از انتشار iOS 10.3 می‌گذرد، هم‌اکنون شاهد عرضه نخستین نسخه آزمایشی iOS 10.3.2 برای توسعه‌دهندگان هستیم. 

ممکن است پرش اپل از iOS 10.3 به iOS 10.3.2 برای توسعه‌دهندگان این پیغام را به همراه داشته باشد که باید به دنبال رفع باگ‌ها و مشکلات امنیتی‌ای باشند که در نگاه اول پنهان است و این شرکت برای انتشار نسخه‌نهایی آن تا زمانی که کاملا آماده شود عجله‌ای ندارد. در زبان انگلیسی به اصطلاح به این روند under-the-hood bug fixes می‌گویند. در این نسخه پشتیبانی از آی‌دیوایس‌های ۳۲ بیتی مانند آیفون ۵ قطع شده و به نظر می‌رسد آخرین بروزرسانی‌ای که دارندگان دستگاه‌های ۳۲ بیتی دریافت می‌کنند iOS 10.3.1 باشد.

image

 

همزمان با انتشار iOS 10.3.2 Beta 1 اولین نسخه آزمایشی سیستم‌عامل‌های tvOS 10.2.1 ،watchOS 3.2.2 و macOS 10.12.5 برای توسعه‌دهندگان منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده نسخه آزمایشی عمومی (Public Beta 1) نیز در اختیار تست‌کنندگان عادی قرار بگیرد. 

image

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

اشکان

۱۳۹۶/۳/۲
اپ نکنین به وی پی ان وص نمیشه

Hamed SK

۱۳۹۶/۱/۱۵
پيشنهاد مي كنم تا نسخه بعدي آپديت نكنيد. بزرگترين مشكلش عدم وصل شدن وي پي ان هست

وحید

۱۳۹۶/۱/۹
سلام و وقت بخیر
نسخه آزمایشی macOS 10.12.5 برای کاربران مک منتشر شد که در اینجا به اشتباه ( احتمالا تایپی ! ) نوشته شده macOS 10.2.5
راستی تجربه ی شخصی خودم در این موضوع نشون میده نسخه های بتا 1 بسیار باگ دار میباشند !!! دلیلشو نمیدونم ولی سال هاست دقیقا تکرار میشه . پیشنهادم اینه از نسخه های بعدی اگر دوستان مایل بودند دانلود کنند .

italodance

۱۳۹۶/۱/۹
Theater Mode با تم مشکی اضافه شد؟