خانهاخبار
نسل سوم اپل واچ از سیم کارت پشتیبانی می‌کند

نسل سوم اپل واچ از سیم کارت پشتیبانی می‌کند

بدون شک و با توجه به آمار و ارقام فروش ساعت‌های هوشمند، Apple Watch محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسمارت واچ حال حاضر است. تا به حال دو نسل از این ساعت معرفی شده و زمان آن رسیده که کم‌کم اخبار و شایعاتی درباره نسل سوم این ساعت بشنویم.
۱۳۹۶/۱/۸

در حال حاضر اپل واچ برای اجرای بخشی از قابلیت‌های خود به آیفون متکی است. بخش خوب این وابستگی را می‌توان تشویق خریداران و کمک به فروش بیشتر محصولات اپل دانست و بخش بد ماجرا این است که، برخلاف سایر رقبا، کاملا آزادانه عمل نمی‌کند.

اما در نسل سوم ممکن است این روند تغییر کند؛ بنابر ادعای کریستوفر رونالد، تحلیلگر گروه مالی Susquehanna، بالاخره نسل سوم اپل واچ از ارتباطات سلولی پشتیبانی می‌کند. بنابراین انتظار داریم در نسل بعدی شاهد اضافه شدن شیار سیم‌ کارت و امکان استفاده از شبکه LTE باشیم. رونالد این‌طور می‌گوید:

ما دریافتیم که مدلی از نسخه بعدی اپل واچ از سیم کارت و به دنبال آن شبکه LTE پشتیبانی می‌کند. فهمیدیم برخی مشکلات مانند عمر باتری و ابعاد باقی می‌مانند، اما فرایند شگفت‌انگیزی انجام شده است. ممکن است اپل در حال استفاده از VOIP و داده در بستر ارتباطات CAT-M1 برای عمر باتری بالاتر باشد.

image

همچنین او ادعا کرد که با استفاده از این نوع ارتباط اپل تلاش می‌کند از ایرپادها برای برقراری تماس‌های صوتی به وسیله ساعت هوشمندش استفاده کند. به هر روی، چه ادعای این تحلیلگر صحیح باشد و چه نباشد، تا به حال ساعت‌های هوشمند مختلفی با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE و تماس صوتی و عمکلرد مستقل از گوشی هوشمند معرفی شده‌اند و معرفی اپل واچ با چنین قابلیتی چندان هم سورپرایز محسوب نمی‌شود. نظر شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)