خانهاخبار
فسیل ساعت‌های هوشمند Q Venture و Q Explorist را معرفی کرد

فسیل ساعت‌های هوشمند Q Venture و Q Explorist را معرفی کرد

شرکت معتبر Fossil در نمایشگاه Baselworld 2017 از دو ساعت هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور 2 رونمایی کرد.
۱۳۹۶/۱/۸

نمایشگاه Baselworld در سوییس هر ساله در بهار میزبان شرکت‌های معتبر ساعت‌سازی، مد و جواهرات است. در نمایشگاه امسال اما چیزی که توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد حضور پررنگ‌تر ساعت‌های هوشمند بود که به لطف سیستم عامل اندروید ور آماده عرضه در بازار شده بودند. یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه، یعنی Fossil، نیز از این قافله عقب نماند و با معرفی دو ساعت هوشمند با نام‌های Q Venture و Q Explorist به جمع تولیدکنندگان ساعت هوشمند پیوست.

image

با توجه به تصاویر منتشرشده از این دو ساعت می‌توان این برداشت را کرد که مدل Q Venture ظاهری کلاسیک و ساده‌تر به همراه بندی چرمی دارد و مدل Q Explorist از ظاهری جوان‌پسندتر و اسپرت به همراه بند فلزی و دکمه‌های سخت‌افزاری بیشتر برخوردار است. هرچند جزئیات زیادی از این دو ساعت مشخص نیست، احتمالا هر دو آن‌ها از آخرین نسخه اندروید ور، یعنی Android Wear 2، استفاده می‌کنند و برای سهولت بیشتر در دسترسی به یک پیچ مانند دیجیتال کراون اپل واچ مجهز شده‌اند.

طبق اعلام فسیل، این شرکت قصد دارد این دو ساعت را برای فروش در پاییز 2017 آماده کند و قیمت تقریبی در نظر گرفته‌شده برای Q Venture و Q Explorist به ترتیب 255 و 275 دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)