خانهاخبار
Movado از معرفی ساعت هوشمند زیبای Connect خبر داد

Movado از معرفی ساعت هوشمند زیبای Connect خبر داد

شرکت Movado اعلام کرد پاییز امسال ساعت هوشمند Connect را معرفی می‌کند. ساعت موادو کانکنت به اندروید ور 2.0 مجهز است و قیمت آن از 495 دلار آغاز می‌شود.
۱۳۹۶/۱/۶
image

موادو از معرفی ساعت هوشمند Movado Connect خبر داد؛ کانکت ساعتی هوشمند با صفحه لمسی، قدرت گرفته از سیستم‌عامل اندروید ور 2.0 است.

در معرفی این ساعت آمده است:

موادو پاییز امسال ساعت هوشمندی با صفحه لمسی معرفی خواهد کرد که با فناوری نوآورانه، طراحی مدرن را به هزاره جدید می‌آورد. به‌عنوان یکی از ساعت‌هایی که به‌طور خاص برای اندروید ور 2.0 طراحی شده است، این ساعت هوشمند بیش از 100 واچ فیس دلربا دارد. هر واچ فیس با رنگ‌های زیبا، ابعاد مختلف، پیچیدگی‌ها، جزئیات و تغییر حالت روز و شب، طراحی منحصربه‌فرد موادو را به نمایش می‌گذارد.

موادو کانکت با صفحه‌نمایش "همیشه روشن" و شفاف لبه تا لبه خود، یک طراحی زیبایِ مدرن ارائه می‌دهد. این ساعت با ترکیب شدن با آخرین پلتفرم فناوری (اندروید ور 2.0)، به هزاران اپلیکیشن دسترسی خواهد داشت، امکان دریافت و خواندن نوتیفیکیشن دارد، با Google fit و اپ سلامت ارتباط برقرار می‌کند و با دستیار گوگل سازگار است تا دستورات را اجرا کند، جواب‌های کاربر را دریافت کند، مسیر را نشان دهد و کارها را به کاربر یادآوری کند.

image

این ساعت، پاییز امسال در 5 مدل مردانه با بندهای چرمی و فلزی عرضه می‌شود و قیمت آن از 495 دلار آغاز می شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۱/۷
شیکه

hah?

۱۳۹۶/۱/۶
طراحیش بسیار چشم نوازه
قیمتشم معقول باشه عالیه