خانهاخبار
نسخه‌های دو سیم‌کارته Nokia 5 و Nokia 3 درگاهی جداگانه برای حافظه‌ جانبی دارند

نسخه‌های دو سیم‌کارته Nokia 5 و Nokia 3 درگاهی جداگانه برای حافظه‌ جانبی دارند

نوکیا قصد دارد نسخه‌های دو‌ سیم‌کارته گوشی‌های جدیدش را وارد بازارهای جهانی کند و دو میان‌رده‌اش درگاهی جداگانه برای حافظه‌ی جانبی دارند.
۱۳۹۶/۱/۶

نوکیا قصد دارد در سه ماهه دوم سال 2017 نسخه‌های جدید Nokia 6، Nokia 5 و Nokia 3 را به صورت جهانی عرضه کند. این مدل‌های جدید همه دو سیم‌کارته خواهند بود و این موضوع ممکن است کمی باعث سرخوردگی کسانی باشد که تا به امروز نوکیا 6 را تهیه کرده‌اند.

نوکیا در حساب توییتر خود اخیرا رسما تایید کرده است که نسخه‌ی جدید نوکیا 5 و توکیا 3 دو سیم‌کارته است و درگاه microSD متمایز از جای سیم‌کارت دوم است. اما متاسفانه نسخه‌ی دو سیم‌کارته نوکیا 6 درگاهی هیبریدی برای حافظه‌ی جانبی و سیم‌کارت دوم دارد که یعنی شما نمی‌توانید همزمان هم از حافظه‌ی جانبی و هم از سیم کارت دوم استفاده کنید. در واقع اگر شما بخواهید به کمک microSD حافظه‌ی دستگاهتان را افزایش دهید، گوشی شما تک سیم‌کارته می‌شود.

image

در حال حاضر گوشی‌های زیادی در بازار نیستند که درگاه microSD آن‌ها با جایگاه سیم کارت دوم مشترک نباشد؛ زیرا تعبیه‌ی یک درگاه به دو هدف برای تولیدکنندگان آسان‌تر است، هرچند که خریداران معمولا این رویه را زیاد نمی‌پسندند. بنابراین خوشحال‌کننده است که حداقل دو میان‌رده‌ی نوکیا چنین محدودیتی ندارند.

تمامی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا، چه تک سیم‌کارته و چه دو سیم‌‌کارته، با اندروید نوقا عرضه می‌شوند و احتمالا در تمامی بازارها، حتی آمریکا، به صورت آنلاکد به فروش می‌رسند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۱/۶
کمتر نوکیارو بکوب با این حرف های مفت.نوکیا شش شصدوچهار گیگ بت حافظه میده دیگه اس دی واسه چیمونه.دیگه بگو لب تاب می خواین نه گوشی