خانهاخبار
طرحی از گوشی جدید نوکیا با لنز دوربین کارل زایس منتشر شد

طرحی از گوشی جدید نوکیا با لنز دوربین کارل زایس منتشر شد

به لطف شرکت فنلاندی HMD Global، برند محبوب Nokia بار دیگر به جمع تولید کنندگان گوشی هوشمند پیوسته و این بار از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های نوکیا دوربین‌های آن بودند که در همکاری با شرکت کارل زایس ساخته می‌شدند، اما ادامه همکاری این دو شرکت برای تولید دوربین‌های آینده گوشی‌های نوکیا هنوز مبهم است.
۱۳۹۶/۱/۵

پس از معرفی نوکیا ۶ در اواخر سال ۲۰۱۶ و به دنبال آن معرفی مدل‌های نوکیا ۳، نوکیا ۵ و نوکیا ۳۳۱۰ جدید در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷، شایعات از تولید مدل‌های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ با سخت افزار رده بالا خبر می‌دهند. پیش از این شرکت HMD اعلام کرده بود که تا پایان سال مدل‌های بیشتری را با برند نوکیا معرفی خواهد کرد.

گفته می‌شود که گوشی‌های نوکیا ۷ و نوکیا ۸ به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ و لنز دوربین زایس مجهزند. لنزهای زایس یکی از محبوب‌ترین مشخصات در پرچم‌داران قدیمی نوکیا بودند و طرفداران زیادی هم داشتند. اما امروز طرحی از سوی مرکز HMD در چین فاش شد که در آن یک گوشی جدید از برند نوکیا (در خبرها از آن به عنوان نوکیا ۸ یاد می‌شود) و از لنزهای ساخت زایس در دوربین اصلی دوگانه آن‌ استفاده شده است. با توجه به این که این طرح تنها از سوی یک منبع منتشر شده، نمی‌توان صد در صد آن را تایید کرد و شاید HMD این طرح را تنها برای هیجان دادن به ماجرا منتشر نموده.

image

این طرح با آنچه تا به حال از سوی HMD و نوکیا معرفی شده متفاوت است، بنابراین ممکن است این طرحی از پرچم‌دار نوکیا باشد که از لحاظ ظاهری با میان‌رده‌های معرفی شده در چند ماه اخیر تفاوت دارد. البته برای این که به تازگی افشا مشخصات و ویژگی‌های این گوشی آغاز شده، بنابراین نباید انتظار داشت که به زودی شاهد حضور این گوشی در بازار باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۶/۱۲/۱۴
سام هنگ،هنگ تی سی و... روی یه گوشی این قدر چیزای بیخود کار میزارن که گوشی یه هفته نشده هنگ می کنه
از قبیل همین خدمات ها و نرم افزار های بی خود

yasphone

۱۳۹۶/۸/۱۴
ببین دوست عزیز
اطلاعاتی که شما دارید به ایران خودمون ختم میشه
چیزی از تاریخچه HMD GLOBAL شنیدید؟
از CARL ZIESS چطور ؟
از NOKIA OZO AUDIO چطور ؟
تا حالا نوکیا گرفتی دستت و فرقشو با گوشیای خز دیگران مقایسه کنی ؟
قطعا نوکیا میتونه برگرده
خودمم میگیرمش

italodance

۱۳۹۶/۱/۵
شانسش صفره
تو دنیای خدمات و سرویسهای متنوع, نوکیا جایی نداره همش ورشکستی پشت ورشکستی
نمیدونم چرا درس نگیره؟ نوکیا خیلی پیش خودکشی کرده اخه شرکتی که خریداران و سرویس دهنگانش رو ول میکنه و میره چه جای صحبتی براش مونده یا میمونه؟
مردم این دور و زمونه به سخت افزار آن قدر توجه ندارند بلکه سرویس و نرم افرار ان مهم هست.