خانهاخبار
اپلیکیشن Workflow بعد از خریداری توسط اپل رایگان شد

اپلیکیشن Workflow بعد از خریداری توسط اپل رایگان شد

اپلیکیشن اتوماسیون Workflow به تازگی توسط اپل خریداری شد و در حالی که این خبر می‌تواند آینده روشنی را برای سیستم عامل iOS رقم بزند، نکته مهم این است که این نرم‌افزار به رایگان در دسترس عموم قرار گرفت.
۱۳۹۶/۱/۴

اپلیکیشن Workflow که پیشتر برای دانلود آن باید ابتدا ۲.۹۹ دلار می‌پرداختید، به حالت رایگان درآمده و اگر تا به حال کنجکاو بودید تا بدانید کارایی این نرم‌افزار چگونه است، می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آن را دانلود کنید. اما اگر با اپلیکیشن اتوماسیون Workflow آشنا نیستید، به اختصار به توضیح آن می‌پردازیم:

به وسیله این اپلیکیشن می‌توانید یک روند کاری را برای سیستم عامل تعریف نمایید و سپس با زدن تنها یک دکمه، این مسیر تعیین شده انجام می‌شود. این سیستم ماشینی به گونه‌ای طراحی شده که روی آیفون، آیپد و اپل واچ به بهترین شکل ممکن صورت می‌پذیرد. Workflow با بیشتر اپلیکیشن‌ها و خصوصیات پیشفرض سیستم عامل آی‌او‌اس مانند Airdrop ،Safari ،Reminder ،Camera ،Photos ،Maps ،Contacts و سایر ویژگی‌ها هماهنگی کامل دارد. در کنار آن، بسیاری از نرم‌افزارهای معروف مانند Bear ،Twitter ،Facebook ،Dropbox و Evernote نیز توسط این سیستم پشتیبانی می‌شوند.

image

اما Workflow چه کارهایی انجام می‌دهد؟ در زیر به برخی از کاربردهای این اپلیکیشن می‌پردازیم:

  • ساخت گیف‌های متحرک
  • اضافه کردن یک آیکون در صفحه Home برای تماس مستقیم با شخصی خاص!
  • تهیه یک فایل PDF از وبسایت‌های مختلف درون Safari
  • مسیریابی به نزدیک‌ترین کافی‌شاپ با لمس تنها یک گزینه
  • توییت کردن موزیک در حال پخش
  • دانلود تمام تصاویر موجود در صفحه یک وبسایت
  • ارسال یک پیام با آخرین اسکرین شاتی که گرفتید

زمانی که Workflowهای مختلف را ایجاد کردید، از قسمت‌های متعددی به آنها دسترسی خواهید داشت. به عنوان اولین گزینه می‌توان به خود نرم‌افزار اشاره کرد. از طریق ویجت‌های مخصوص آن در قسمت Spotlight، نوتیفیکیشن سنتر یا به وسیله یک آیفون میانبر نیز می‌توانید وارد Workflowهای خود شده و در صورت نیاز آنها را ویرایش نمایید.

اپلیکیشن Workflow را می‌توانید به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۶/۱/۵
خیلی برنامه کابردی نامحدود اسکریپت و کد نویسی داره خودتون میتونید هر دستوری رو برای ای او اس کد نویسی و اجرا کنید
سبب استعداد پروری برنامه نویسی میشه