خانهاخبار
اپلیکیشن Google Duo به تماس صوتی مجهز شد

اپلیکیشن Google Duo به تماس صوتی مجهز شد

گوگل اخیرا دو اپلیکیشن پیام‌رسان خود را با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی کرده است. Google Duo یکی از این اپ‌هاست که امکان برقراری تماس صوتی به آن اضافه شده است.
۱۳۹۶/۱/۴
image

گوگل در کنفرانس Google I/O سال گذشته اپلیکیشن Google Duo را معرفی کرد و بسیاری معتقدند این اپلیکیشن جایگزین گوگل برای Hangouts است که هنوز به کارش ادامه می‌دهد. حال این اپلیکیشن در کنار اپلیکیشن پیام‌رسان Allo یک به‌روزرسانی کوچک اما مفید دریافت کرده است.

در یک مراسم اختصاصی در برزیل گوگل از برنامه‌های خود برای اینکه چگونه می‌خواهد دسترسی به اینترنت را برای همه آسان‌تر کند و در مناطقی که پوشش اینترنتی محدود است چگونه محصولاتش عملکرد بهتری داشته باشند، رونمایی کرده است.

گوگل سال گذشته Duo را با هدف ارائه‎‌ی تماس تصویری با کیفیت بالا به کاربران اندروید و آی‌او‌اس عرضه کرد. حال این غول جست‌وجو قابلیت تماس صوتی را نیز به اپلیکیشن خود افزوده است. این ویژگی به خصوص زمانی مفید است که قدرت اینترنت پایین است یا در موقعیتی هستید که نمی‌توانید تماس تصویری داشته باشید. گوگل ادعا کرده است که تماس صوتی Duo با هر هر سرعت اینترنتی کار می‌کند و مصرف داده‌ کمی دارد.

کاربران برزیلی Google Duo اولین کسانی هستند که از این قابلیت برخوردار می‌شوند و به مرور طی چند روز آینده این ویژگی برای همه کاربران فعال می‌شود.

image
  
image
  
image

اپلیکیشن پیام‌رسان گوگل، Allo، که سال گذشته همراه با Duo معرفی شد نیز با به‌روزرسانی اخیرش به قابلیت اشتراک‌گذاری اسناد و سایر فایل‌ها در چت‌های گروهی مجهز شده است. این قابلیت در حال حاضر تنها برای کاربران اندرویدی فعال شده است، اما به زودی برای کاربران آی‌او‌اس نیز فعال می‌شود.

image
  
image
  
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hamid

۱۳۹۶/۱/۴
من دارم خوبه تصویرش?