خانهاخبار
مشخصات و قیمت داک DeX Station سامسونگ منتشر شد

مشخصات و قیمت داک DeX Station سامسونگ منتشر شد

چند سالی است که سامسونگ همراه با گوشی‌های پرچم‌دار خود، لوازم جانبی متنوع و بعضا جالبی را عرضه می‌کند که البته بسیاری از آن‌ها را باید به صورت جداگانه تهیه کرد. یکی از جدیدترین این ابزارها که به طور اختصاصی برای گلکسی S8 و +S8 تولید شده است، داک دسکتاپ Samsung DeX Station است.
۱۳۹۶/۱/۲

به نظر می‌رسد خریداران گلکسی S8 علاوه بر جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، به تعدادی از لوازم جانبی اختصاصی این گوشی که ساخت خود سامسونگ است هم دست می‌یابند. با وجود این که کمپانی کره‌ای تا به حال به طور رسمی چیزی درباره این لوازم جانبی اعلام نکرده است، اما انتظار داریم بخشی از آن‌ها را همزمان با معرفی پرچم دار جدید  در روز ۲۹ مارس (۹ فروردین) رونمایی کند.

امروز در خبری شما را با هدفون‌های گلکسی S8 آشنا کردیم که با همکاری AKG تولید شده و در بسته بندی گوشی و همراه با آن عرضه می‌شود. یکی دیگر از ابزارهایی که مدتی است وجود آن را در خبرها می‌شنویم، یک داک تبدیل گوشی به سیستم دسکتاپ است که DeX Station نامیده می‌شود.

image

با استفاده از این داک، دارندگان گلکسی S8 و گلکسی +S8 می‌توانند ابزارهایی مانند نمایشگر، ماوس ویا صفحه کلید را به گوشی متصل کنند و در حالت دسکتاپ از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند. DeX Station با قیمت ۱۵۰ یورو در دسترس خواهد بود که به دو درگاه USB 2.0، یک درگاه USB C، درگاه Ethernet (با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه) و یک ورودی HDMI (با قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه) مجهز است و یک فن خنک کننده هم برای آن در نظر گرفته شده، احتمالا این داک در مراسم رونمایی از خانواده گلکسی S8 در شهر نیویورک معرفی می‌شود.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۲۱
یک عدد samsung dex station مشکی اکبند موجود میباشد
قیمت ۴۵۰ تومان