خانهاخبار
با Clips، اپلیکیشن جدید اپل برای ساخت ویدیو، آشنا شوید

با Clips، اپلیکیشن جدید اپل برای ساخت ویدیو، آشنا شوید

اپل در کنار محصولات سخت‌افزاری‌ای که امروز معرفی کرد، از اپلیکیشن جدیدش پرده برداشت که می‌تواند به کاربران معمولی در ساخت ویدیوهایی جذاب کمک کند.
۱۳۹۶/۱/۱
image

اپل امروز همراه با آیپد جدید و آیفون قرمز رنگ از اپلیکیشن جدید ویرایش فیلمش رونمایی کرد که می‌تواند برای کاربران معمولی بسیار جذاب باشد و به آن‌ها کمک کند ویدیوهایی جذاب برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی آماده کنند. این اپلیکیشن که Clips نام دارد ماه آینده برای آیفون و آیپد در دسترس قرار می‌گیرد.

 

Clips در واقع اپلیکیشنی برای پر کردن فاصله‌ی بین iMovie، ابزاری پیچیده برای ویرایش حرفه‌ای فیلم و Memories است که ابزاری ساده بوده و به صورت خودکار به کمک عکس‌های شما ویدیویی تهیه می‌کند. از ویژگی‌های Clips این است که هم می‌توانید از تصاویر و ویدیوهایی که قبلا ضبط کرده‌اید برای ساخت ویدیویی جدید استفاده کنید و هم می‌توانید به کمک خود اپلیکیشن ویدیو ضبط کنید و یا عکس بیندازید. هنگامی که تصاویر و ویدیوهای مورد نظرتان را برای ترکیب کردن انتخاب کردید، می‌توانید ویرایش‌های خاص خود را بر روی آن اعمال کنید: ترتیبشان را تعیین کنید، به آن‌ها افکت‌های ویژه بدهید، ایموجی‌های مختلف بر روی ویدیو قرار دهید و یا از بین هزاران موسیقی آماده شده برای کلیپس، یک موسیقی به عنوان موسیقی پس‌زمینه انتخاب کنید. این موسیقی به صورت خودکار با مدت زمان ویدیوی شما هماهنگ می‌شود. این اپلیکیشن به قابلیتی به نام Live Titles مجهز شده است که می‌توانید هنگام فیلم گرفتن با آن و تنها به کمک صدایتان، متنی را بر روی ویدیو بنویسید. لایو تایتلز از 36 زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند.

 پس از ساخت ویدیو اگر از آن راضی باشید می‌توانید به صورت مستقیم آن را به همراه متن در فیس‌بوک، اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کلیپس همچنین اشخاص داخل ویدیوی ساخته شده‌ی شما را تشخیص می‌دهد و پس از پایان ساخت آن به شما پیشنهاد می‌دهد که با آن‌ها ویدیوی ساخته‌ شده‌تان را به اشتراک بگذارید.

 

اپل ادعا کرده است که در طراحی کلیپس از المان‌هایی استفاده کرده که در اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین و گوگل فتوز محبوبیت دارند. اپل گفته است که کلیپس را همراه با iOS 10.3 منتشر می‌کند، به همین دلیل انتظار داریم تا ماه آینده شاهد آن در اپ‌استور باشیم. متاسفانه این اپلیکیشن برای کاربران اندروید منتشر نمی‌شود و اپل نیز هیچ صحبتی نکرده که برنامه‌ای برای انتشار Clips برای اندروید دارد یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

یک دوست

۱۳۹۶/۱/۲
برادر این مطلب که برای اپله !!!

محمد

۱۳۹۶/۱/۱
اسم سایت رو بذازید سایت تبلیغات سامسونگ نه سایت فناوری