خانهاخبار
نسل جدید آیپد 9.7 اینچی اپل معرفی شد

نسل جدید آیپد 9.7 اینچی اپل معرفی شد

اپل امروز از نسل جدید 9.7 اینچی رونمایی کرده که نشانی از پسوند Pro در نام آن دیده نمی‌شود. این آیپد نمونه ارزان‌تر آیپد پرو 9.7 به‌شمار می‌رود و مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارد.
۱۳۹۶/۱/۱

امروز اپل در اقدامی بی‌سابقه آیپد جدیدی را بدون برگزاری کنفرانس معرفی کرد. این آیپد که درواقع نسل سوم آیپد ایر به‌شمار می‌رود در همان اندازه ۹.۷ اینچی عرضه شده اما دیگر نام ایر را یدک نمی‌کشد. آیپد جدید اپل، iPad 9.7 نام دارد و طراحی آن مشابه با طراحی آیپد ایر ۲ است. تنها تفاوت ظاهری آن با آیپد ایر ۲ اضافه شدن ضخامت دستگاه از ۶.۱ میلیمتر به ۷.۵ میلیمتر و افزایش وزن آن از ۴۳۷ گرم به ۴۶۹ گرم است.

image

آیپد ۹.۷ جدید در دو مدل وای‌فای و سلولار عرضه می‌شود و به پردازنده ۶۴ بیتی A9 مجهز است. برای این آیپد تنها دو ظرفیت ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده و در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری (اسپیس گری) وارد بازار می‌شود. 

آیپد ۹.۷ به سنسور تشخیص اثر انگشت (تاچ آیدی) مجهز است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت عقب و یک دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی آن جای گرفته است. 

قیمت آیپد ۹.۷ از ۳۲۹ دلار شروع می‌شود که مربوط به نسخه ۳۲ گیگابایتی و وای‌فای آن است. آیپد ۹.۷ اینچی در گران‌ترین مدل ۵۶۰ دلار قیمت دارد که مربوط به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و سلولار است.

پیش‌فروش این آیپد از روز ۲۳ مارس یعنی سه روز دیگر شروع می‌شود و انتظار می‌رود در فاصله یک هفته‌ای به دست خریداران برسد. براساس این زمان‌بندی می‌توان پیش‌بینی کرد که حداکثر تا یک ماه آینده می‌توانیم شاهد ورود آیپد ۹.۷ اینچی جدید اپل به بازار ایران باشیم. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

erfan

۱۳۹۶/۱/۳
اقا تورو خدا یکی جواب مارو بده پس کو اون ایپدی که میگفتن همه چیش عوض میشه و این حرفا یکی جواب منو بده خدایی خیلی خورد تو ذوقم با این ایپده یکی جواب منو بده کی اون ایپده معرفی میشه؟

كیان مهر

۱۳۹۶/۱/۳
بعضی از كارهای اپل مث لجبازی میمونه الان بی نام و نشان ترین سازنده های تبلت كه تبلت 30دولاری میسازن، دو اسلات سیم براش میزارن ولی اپل هنوز تو عصر سلولار و غیر سلولاره و برای یك اسلات سیمكارت پول زیادی میگیره البته من از اپل و آی او اس خوشم میاد ولی دلیل نمیشه كه انتقاد نكنیم

Sajjad

۱۳۹۶/۱/۲
قیمت خوبی داره

محمد

۱۳۹۶/۱/۱
پسرفت قابل توجهی داشته