خانهاخبار
رندرهای جدید گلکسی اس 8 با رنگ ارغوانی منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی اس 8 با رنگ ارغوانی منتشر شد

تقریبا تمامی مشخصات گلکسی اس 8 افشا شده است، اما رنگ‌بندی این گوشیِ بسیار مورد انتظار هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
۱۳۹۶/۱/۱

هفته‌ی آینده، 29 مارس (9 فروردین) سامسونگ سرانجام خانواده‌ی گلکسی اس 8 خود را معرفی می‌کند. البته طی چند هفته اخیر آنقدر اطلاعات این گوشی افشا شده است که در مورد این گوشی تقریبا چیزی نمانده که ندانیم. اطلاعات زیادی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده و تصاویر زیادی نیز از این دو گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. با این حال اخیرا رندرهای جدیدی منتشر شده است که نسخه‌‌ای از این گوشی با رنگ ارغوانی / بنفش را نمایش می‌دهد.

این رندرها را ایوان بلس (@evleaks) منتشر کرده که منبع تقریبا قابل اطمینانی برای اطلاعات افشا شده از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. این تصاویر را در ادامه مشاهده می‌کنید.

چند روز پیش نیز چند تصویر زنده از اس 8 به رنگ بنفش منتشر شده بود که این تصاویر را نیز در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. البته رنگ رندرهای ایوان بلس کمی با تصاویر زنده متفاوت است و نمی‌توان گفت کدام یک واقعی هستند. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا تنها گلکسی اس 8 با این رنگ به فروش می‌رسد یا اینکه گلکسی اس 8 پلاس نیز این تنوع رنگی را دارد، اما از آنجا که مشخصات این دو گوشی تا حد زیادی به یکدیگر نزدیک است، انتظار داریم رنگ‌بندی‌های این دو نیز با هم مشابه باشند. پیش از این نیز رندرهایی از سه رنگ دیگر منتشر شده بود.

به عنوان جمع‌بندی باید اشاره کنیم که خانواده‌ی گلکسی اس 8 حداقل در چهار رنگ عرضه می‌شود: سیاه، ارغوانی، خاکستری و نقره‌ای. البته برخی منابع اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی سفید رنگی نیز از این دو گوشی وجود دارد. با این حال نباید انتظار داشت که در تمام بازارها بتوان تمامی رنگ‌ها را پیدا کرد و احتمالا برخی رنگ‌ها فقط برای برخی بازارهای خاص عرضه می‌شود.

اگر شما بخواهید گلکسی اس 8 را بخرید، کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۱/۲
ایکاش طلایی داشت ولی بازم رنگاش عالیند

حسین

۱۳۹۶/۱/۲
دیگه باید به این موضوع عادت کنیم چون در آینده ای نزدیک همین یک ذره حاشیه هم فراموش میشه و چیزی جز یک صفحه مشکی در جلوی گوشی وجود نخواهد داشت. هرچند اولش سخته با این تفاوت ها کنار اومد چون من خودم طرفدار سرسخت اون سه تا کلید معروف سامسونگ زیر صفحه بودم و حالا حذف شده و درک میکنم ولی اکثر گوشی های نسل آینده همین شکلی خواهند بود.

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
شک نکن از طراحی های سونی صد برابر بهتره .حاشیه های بالا و پایین گوشی های سونی خیلی زیاد و مسخره است

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
تو نخر البته اگه توان خریدشو داری???

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
بدون تعصب خیلی چرت و پرت میگی