خانهاخبار
طرح مفهومی شیائومی می میکس 2 مجهز به دوربین کشویی

طرح مفهومی شیائومی می میکس 2 مجهز به دوربین کشویی

نسل دوم Xiaomi Mi mix توسط هنرمند فرانسوی؛ Philippe Starck طراحی می‌شود. اما این روزها طرح‌های مفهومی این تلفن هوشمند در حال انتشار است که برخی ویژگی‌های آن را به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱/۱
image

برخی از این طرح‌های مفهومی بر حسب شایعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، طراحی می‌شوند. طبق معمول ممکن است که طرح نهایی با چیزهایی که می‌بینیم، تفاوت داشته باشد و تفاوت‌هایی در طراحی و یا ویژگی‌ها به چشم بخورد. اما برخی از این ویژگی‌ها که در طرح‌های مفهومی می‌بینیم، ممکن است در طرح نهایی هم وجود داشته باشد.

image

یکی از طرح‌های جدید نسل دوم Mi Mix دارای ویژگی‌های جدیدی است. طبق شایعات، تلفن هوشمند جدید شیائومی دارای صفحه نمایشی است که حدود ۹۳ درصد از نمای جلویی دیوایس را به خود اختصاص داده است. اما به عنوان یکی از امکانات جالبی که در این طرح تعبیه شده، می توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن اشاره کرد که از امکان بیرون آمدن و داخل رفتن بهره مند است. به دلیل نبود حاشیه و کم بودن ضخامت بدنه دستگاه، طرح مفهومی بدین شکل ساخته شده است. هنوز مشخص نیست که شیائومی از این طرح در محصول نهایی استفاده می‌کند یا خیر.

image

طبق شایعات جدید، Mi Mix 2 از دوربین دوگانه در پشت بدنه برخوردار است، اما در این طرح مفهومی اثری از آن نیست. به جای آن یک دوربین تکی به همراه سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. هیچ یک از این ویژگی‌ها الزاما در طرح نهایی قرار نمی‌گیرد و باید تا رونمایی نهایی از این محصول منتظر بمانیم. ویدیویی از این طرح مفهومی نیز منتشر شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱/۳
به نظر من واقعا برند شیائومی بهترین گوشی هارا تولید میکنه اگه این می میکس2واقعا با این طرح بیاد بیرون تاریخ ساز میشه در طراحی
منکه الان تمام فکرم و می 5اس پلاس هست و به محض موجود شدن میگیرم شیائومی واقعا اینطوری پیشرفت کنه خیلی زود جای سامسونگ. اچ تی سی. ال جی. و خیلی از برندهارا تو بازار میگیره به طور کل
با تشکر از مدیریت محترم سایت

مهرداد

۱۳۹۶/۱/۱
طراحی این مدل مفهومی خیلی بیشتر از یه سر و گردن از گلگسی اس 8 بالاتره، به شخصه به عنوان طراح همون قدر که از ظاهر و طراحی اس 8 نا امیدشدم از طراحی این مدل واقعا راضی هستم، اس 8 که بیشتر به اسباب بازی شباهت داره تا به گوشی رده بالا!!!!!