خانهاخبار
دستیار صوتی Bixby رسما برای گلکسی اس 8 تایید شد

دستیار صوتی Bixby رسما برای گلکسی اس 8 تایید شد

کمپانی سامسونگ رسما تایید کرده است که دستیار صوتی Bixby به همراه Galaxy S8 عرضه می‌شود و حتی دکمه‌ای اختصاصی نیز برای این دستیار صوتی در نظر گرفته خواهد شد.
۱۳۹۶/۱/۱

تاکنون شایعات زیادی در مورد دستیار صوتی سامسونگ یا همان bixby منتشر شده است. این دستیار صوتی به‌صورت اختصاصی بر روی محصولات سامسونگ کار خواهد کرد. اما امروز سامسونگی‌ها رسما انتشار bixby به همراه گلکسی اس 8 را تأیید کردند و حتی گفته‌شده که یک دکمه مخصوص در اس 8 برای این دستیار صوتی در نظر گرفته‌شده است.

image

کمپانی سامسونگ تاکنون جزئیات بیشتری در مورد دستیار صوتی bixby منتشر نکرده است اما می‌توان این‌گونه پیش‌بینی کرد که سامسونگ با ارائه این دستیار صوتی قصد دارد که از سردرگمی‌های کاربران بکاهد. به گفته سامسونگ، bixby به شما اجازه خواهد داد که تنها به‌وسیله صدای خود، از اپلیکیشن های مختلف استفاده کنید و حتی bixby سعی در تشخیص رفتار شما خواهد داشت و در حل مشکلات مختلف به یاری‌تان خواهد شتافت.

لااقل روی کاغذ، مشخصات bixby جذاب به نظر می‌رسد اما باید عملکرد آن را در عمل و همراه با گلکسی اس 8 سنجش کرد. سامسونگ می‌گوید که اپلیکیشن‌های مختلفی را برای همگام‌سازی با bixby در نظر گرفته است که samsung pay یکی از آن‌ها خواهد بود. همچنین سامسونگ قرار است که برای توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپلیکیشن‌هایشان را با Bixby همگام‌سازی کنند، یک SDK شخص ثالث را عرضه کند.

گلکسی اس 8 و 8 پلاس در روز 29 مارس و در شهر نیویورک آمریکا رسما معرفی خواهند شد و از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که وجود دستیار صوتی Bixby به همراه این محصولات، قطعا جالب‌توجه خواهد بود. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسام

۱۳۹۶/۱/۱
از کمپانی سامسونگ بهتر هم توی دنیا مگه داریم؟؟؟ هرسال مشتریاشو مجذوب محصولاتش میکنه هرسال ایده نو طراحی نو سخت افزار قوی و ظاهری بسیار زیبا ارائه میده. نبینم پرروتر از سامسونگ توی دنیای تکنولوژی

مِهدی

۱۳۹۶/۱/۱
یه سوال:مثلا بهش میگی برو تو گالری انجام میده؟یا میگی تو ساعت چند به فلانی زنگ بزن اینجوره عایا?‍?‍?