خانهاخبار
برخی از مشخصات دوربین آیفون 8 فاش شد

برخی از مشخصات دوربین آیفون 8 فاش شد

وبسایت بلومبرگ در جدیدترین گزارش خود در مورد iPhone 8 اپل، برخی از مشخصات دوربین این گوشی را افشا کرده است.
۱۳۹۶/۱/۱

وب‌سایت خبری بلومبرگ گزارش داده است که تیمی از مهندسان اپل بر روی تکنولوژی واقعیت افزوده کار می‌کنند و احتمالا این ویژگی درگوشی‌های آیفون به کار گرفته خواهد شد. همچنین پیش‌ازاین نیز گزارش‌هایی در مورد محصولات واقعیت افزوده اپل در رسانه‌ها منتشر شده بود که ازجمله این محصولات می‌توان به عینک واقعیت افزوده بدون سیم برای اتصال به آیفون و ارسال اطلاعاتی از قبیل نقشه، آب‌وهوا و ویدئوها به کاربر اشاره کرد.

image

در حال حاضر جمعی از بهترین مهندسان دنیای تکنولوژی بر روی فناوری واقعیت افزوده برای کوپرتینویی‌ها کار می‌کنند که در بین آن‌ها نام مدیران سابق کمپانی‌های آمازون، گوگل و آکیلوس نیز به چشم می‌خورد.

اما به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد فناوری واقعیت افزوده را نیز در دوربین گوشی‌های آیفون به کار بگیرد و ویژگی ایزوله کردن اشیا و تغییر عمق تصویر را به این دوربین‌ها بی افزاید. ازجمله ویژگی‌هایی که اپل به دنبال آن است می‌توان به قابلیت تغییر عمق تصویر و یا اشیایی خاص مانند سر انسان و چرخش 180 درجه‌ای آن‌ها اشاره کرد.

برای اینکه استفاده از چنین قابلیتی در آیفون 8 به واقعیت مبدل شود، لازم است که قابلیت‌هایی مانند سنسورهای 3 بعدی به دوربین آیفون افزوده شود که البته بر اساس اخبار منتشرشده استفاده از سنسورهای 3 بعدی در دوربین آیفون 8 پیش‌ازاین نیز تأیید شده است پیش‌بینی شما چیست؟

آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها در مورد آیفون جدید اپل را می‌توانید با هشتگ #آیفون 8 در جی اس ام دنبال کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Cena

۱۳۹۶/۱/۱
با اینکه نه طرفدار سامسونگم نه اپل ولی به نظرم اگه آیفون بعدی این شکلی باشه هم ارگونومی بهتری نسبت به s8 داره(به خاطر نسبت طول به عرض) هم یکم خوشگل میشه