خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس 8 در سه رنگ مختلف فاش شد

رندرهای گلکسی اس 8 در سه رنگ مختلف فاش شد

ایوان بلس رندرهایی از Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر کرده است که این پرچمداران را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

روز گذشته خبر عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در 4 رنگ آبی، خاکستری، سیاه و نقره‌ای را منتشر کردیم. به فاصله کمی از این خبر رندرهای خبری این پرچمداران در سه رنگ به بیرون درز کرد که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهد کنید.

از آنجا که این رندرهای از سوی لیکر معروف، ایوان بلس، فاش شده است با اطمینان بیشتری باید در موردشان سخن گفت. نام رنگ‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس Black Sky، Orchid Gray و Arctic Silver اعلام شده که همان سیاه، نقره‌ای و خاکستری است اما خبری از رنگ چهارم آبی وجود ندارد.

انتظار داریم سامسونگ از این دو گوشی در مراسم 29 مارس خود رونمایی کند؛ گوشی‌هایی که به پردازنده اگزینوس 8895، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 مجهز هستند.

از راست به چپ: نقره‌ای، خاکستری، سیاه

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱/۱
فقط نسبت صفحه به بدنه گوشی های سامسونگ کل تاریخ شرکت اچ‌تی‌سی رو خورده. هر موقع اچ‌تی‌سی تونست به نسبت 75 درصد برسه اونوقت بیا در مورد یک گوشی با نسبت 84 درصد ادعا کن که شبیه اچ‌تی‌سیه?????

سعید

۱۳۹۶/۱/۱
والا همه دارن میان به سمت سامسونگ نمونه بارزش galaxy u ultra .شرکت ورشکسته هنگ تی سی چی داره که بقیه تقلید کنن.خودش از بقیه تقلید میکنه

sara

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
ولی از نظر من s7 قشنگتر بود

Saly

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
دقیقا از نظر طراحی تموم برند ها دارن میان سمت طرح اچ تی سی
بازم خوبه سامی یه تغیری داد
والا 7 مدل قبلیش مثه هم بودن
البته به جز نوت

مهدی

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
آره... منم گوشی دراز دوست ندارم