خانهاخبار
سواچ در حال توسعه یک سیستم‌عامل اختصاصی برای ابزارهای پوشیدنی است

سواچ در حال توسعه یک سیستم‌عامل اختصاصی برای ابزارهای پوشیدنی است

براساس آخرین شایعات، کمپانی ساعت‌سازی سواچ قصد دارد که برای رقابت با watchOS و Android Wear سیستم‌عاملی اختصاصی را برای ابزارهای پوشیدنی توسعه دهد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

کمپانی سواچ اعلام کرده است که فعالیت‌های خود برای ساخت یک سیستم‌عامل اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند در جهت رقابت با watchOS و Android Wear را آغاز کرده است. در حال حاضر اکثر کمپانی‌های فعال در زمینه ساعت‌های هوشمند از سیستم‌عامل گوگل برای ابزارهای پوشیدنی یا Android Wear استفاده می‌کنند و تنها اپل است که توانسته سیستم‌عامل اختصاصی خودش را برای این ابزارها توسعه دهد. 

image

اگر کمپانی سواچ واقعا بتواند سیستم‌عامل اختصاصی خودش را برای ابزارهای پوشیدنی توسعه دهد، این کار می‌تواتد تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد کند. به گفته سواچ، تا سال 2018 یک ساعت هوشمند با برند Tissot و سیستم‌عامل اختصاصی سواچ به بازار عرضه خواهد شد. Tissot یکی از زیر برندهای سواچ محسوب می‌شود. مدیرعامل سواچ نیز اعلام کرده است که اولویت اصلی آنها در توسعه ساعت‌های هوشمندی بر روی عمر باتری متمرکز خواهد بود. 

سواچ همچنین اعلام کرده است که کوچکترین چیپ بلوتوث جهان برای استفاده در ساعت‌های هوشمند را توسعه داده است. بنابراین کاملا واضح است که کمپانی سواچ خود را برای رقابتی سخت با اپل و گوگل آماده می‌کند. در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اپل از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند و گوگل نیز سعی دارد تا با ایجاد تغییراتی در سیستم‌عامل Android Wear 2.0 ورق را به نفع خودش برگرداند. البته با توجه به بالا بودن قیمت ساعت‌های هوشمند اپل و گوگل، رویکرد سواچ در زمینه ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت قطعا جالب توجه خواهد بود. نظر شما چیست؟ 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hadi

۱۳۹۶/۱/۱
اینجا نوشتین تنها اپل است که توانسته سیستم عامل اختصاصی خودش را برای این ابزار ها توسعه دهد پس تایزن سامسونگ سیستم عامل اخصاصی نیست چرا از اون نگفتید تایزن غیر از ساعت تو دستبند های هوشمند و برخی گوشیهای این شرکت هم هست ?!