خانهاخبار
تبلت هیبریدی پورش دیزاین تاییدیه FCC را کسب کرد

تبلت هیبریدی پورش دیزاین تاییدیه FCC را کسب کرد

پورش دیزاین اولین تبلت هیبریدی لوکس خود را معرفی کرده که از نظر ظاهر شباهت زیادی به سرفیس بوک مایکروسافت دارد. این تبلت اخیرا تاییدیه FCC را کسب کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹
image

شرکت پورش از خودروسازان به نام آلمان و جهان است و بعید است نام آن به گوشتان نخورده باشد. این شرکت زیر بخشی به نام پورش دیزاین دارد که تمرکزش به صورت ویژه‌ بر تولید و طراحی کالاهای لوکس با طراحی چشم‌نواز است. این شرکت اخیرا از تبلت‌ هیبریدی خود رونمایی کرده که طراحی‌ای مشابه سرفیس بوک مایکروسافت دارد.

این تلبت – لپتاپ صفحه نمایشی 13.3 اینچی دارد که می‌توان آن را از صفحه کلیدش جدا کرد و به صورت تبلتی مستقل مورد استفاده قرار داد. البته همان‌طور که انتظار می‌رود محصولی که پورش دیزاین تولید می‌کند به هیچ وجه ارزان نیست: قیمت پیش‌فروش این محصول 2495 دلار تعیین شده است. البته قیمت Book One تنها 100 دلار گران‌تر از ارزان‌قیمت‌ترین مدل سرفیس بوک مایکروسافت است.

 از مشخصات فنی Porsche Design Book One می‌توان به باتری 3235 میلی‌آمپرساعتی تبلت و باتری 2945 میلی‌آمپرساعتی پایه، صفحه نمایش با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل، پردازنده Core i7-7500U از نوع کبی‌لیک، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ی SSD اشاره کرد.

 

به صورت پیش‌فرض بر روی این تبلت هیبریدی ویندوز 10 پرو نصب شده و  به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی آن می‌توان از ویژگی تشخیص چهره ویندوز 10 نیز استفاده کرد. دو درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 تعبیه شده برای این محصول نیز خیال شما را از نظر قابلیت اتصال آن به دستگاه‌های مختلف راحت می‌کند. قلم استایلوس Book One نیز به صورت اختصاصی برای کار با قابلیت Windows Ink ویندوز 10 طراحی شده است.

این محصول که وظیفه ساخت آن بر عهده شرکت تایوانی کوئنتا (Quanta) بوده اخیرا تاییدیه FFC را کسب کرده و قرار است 21 آوریل رسما به بازار بیاید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

aminbahremand

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
تبلت یا لپ‌تاپ هیبریدی که به اسم 2 در 1 نیز شناخته می‌شود به آن دسته از لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شود که صفحه نمایش لمسی دارند و این صفحه نمایش به راحتی از صفحه کلید جدا می‌شود و می‌تواند به عنوان یک تبلت جداگانه و مستقل نیز عمل کند.

farshid

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
یعنی اینکه هم قابلیت استفاده بصورت نوت بوک رو داره و هم با جدا شدن صفحه نمایش از کیبرد قابلیت استفاده به صورت تبلت را دارا هست

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
الان هیبریدی ینی چی دقیقا که میگید