خانهاخبار
آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 عرضه شد

آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی نوت 5 عرضه شد

تلفن هوشمند Galaxy Note 5 تا به حال در انتظار دریافت آپدیت نوقا بود و در حالی که مدت‌ّا تا معرفی گلکسی نوت 8 باقی مانده است، سامسونگ تصمیم گرفته تا اندروید نوقا را برای قبلت قدیمی خود منتشر کند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۸

مدت کوتاهی بعد از ارایه اندروید نوقا برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج، کمپانی کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفت تا این نسخه را برای فبلت قدیمی خود، گلکسی نوت 5 عرضه نماید. از آنجا که ارایه این آپدیت به صورت کشور به کشور انجام می‌شود، ممکن است کمی با تاخیر به دست شما برسد. پس پیشنهاد می‌کنیم که صبور باشید و اگر این روند چند روز طول کشید، نگران نشوید. چرا که در نهایت این کار انجام خواهد شد.

image

این آپدیت با شماره ساخت N920CXXU3CQC7 و به صورت OTA در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ویژگی‌ها و رابط کاربری جدید در راه است و به زودی برای گلکسی نوت 5 شما در دسترس خواهد بود. پس مشتاقانه منتظر باشید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۶/۲/۱۳
سلام.مدل گوشی من sm_n920f هست.تک سیمه.تا الان براش اندروید ۶ پیدا نکردم ممکنه ۷ هم نیاد براش.خواهشا جواب بدید کارشناسان عزیز

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۶
سلام
من چند روز پیش آپدیت کردم و از اون تاریخ دیگه گوشیم نه به کامپیوتر وصل میشه و نه otg رو میشناسه لطفاً راهنماییم کنید. usb debug و mtb رو هم فعال کردم ولی نمیشه

حسن شاهی

۱۳۹۶/۱/۱۴
من که امروز نوت ۵ ام رو آپدیت کردم خیلی عالی شده حرف نداره یعنی گوشیم فرقی با نوت ۷ نداره منتها فقط always on این قابلیت و نداره از دوستان جی اس امط سوال داشتم چرا این قابلیت وجود نداره یا وجود داره آپدیت من ناقص بوده لطفا جواب بدید

ali kheiri

۱۳۹۶/۱/۶
blue light filter:صفحه گوشی رو زرد میکنه تا هنگام کارکردن با گوشی در شب چشم کاربر اسیبی نبیند.(البته غلظت این رنگ زرد بر اساس نور محیط تنظیم می شود)
profmance mode: به زبان فارسی میشود حالت اجرا. این حالت کارایی گوشی شما را روی حداکثر تنظیم میکند. برای مثال رزولوشن تصویر را روی نهایت یعنی wqhd تنظیم میکند تا گوشی شما برای مصارف سنگین بهینه شود.
mid and max enragy saving: همین حالت ذخیره انرژی هستش که اکنون روی دو قدرت متفاوت mid(حداقل)-و max( حداکثر) تنظیم شده است. یا از نگاه دیگر مصرف باتری را با توجه به شرایط شما محدود میکند.
S-pen glance: این ویژگی به منوی air commandاضافه شده است. این ویژگی برنامه مورد نظر شما را به صورت پنجره ای کوچک پایین صفحه نمایش در می آورد تا جابه جایی میان برنامه راحت انجام شود.
S-pen translate: این ویژگی هم به منوی air command اضافه شده است. زمانی که این ویژگی را فعال میکنید قلم را روی هر کلمه ببرید آن را به زبان مورد نظر شما ترجمه میکند.
S-pen manigfinder: با فعال شدن این ویژگی قلم را هر جای صفحه ببرید آن قسمت را بزرگ میکند.
new ux: این هم رابط کاربری یا همان پوسته است که ایکون ها و نشان ها تغییر کردند.
مشکلات: مشکلات زیادی ندارد ولی اگر به ویژگی های که بالا گفته شد به کار شما نمی آیند به شما توصیه اپدیت نمیکنم.چون مصرف باتری با توجه به ویژگی هایی که اضافه شده است. کمی بالا رفته است. (با تشکر)

mohsen

۱۳۹۶/۱/۵
دوستانی ک اپدیت کردن بگن موبالشون از کدوم مدل و چند سیم کارته بوده؟؟؟
مدل گوشیم sm_n920cd هست
اما هنوز برا من نیومده !!!!
امکان داره هیچ وقت نیاد برا من؟؟؟