خانهاخبار
آیفون 7 پر فروش‌ترین گوشی در بازارهای اروپا، آمریکا و چین شد

آیفون 7 پر فروش‌ترین گوشی در بازارهای اروپا، آمریکا و چین شد

یکی از مهم‌ترین پرچم‌دارانی که هر ساله نظرات بسیاری را به خود جلب می‌کند، آیفون است که به تنهایی در مقابل صف پرچم‌داران متعدد اندرویدی ایستاده است. اما جدیدترین آیفون معرفی شده یا همان iPhone 7 با انتقادات متعددی روبرو شد، از جمله طراحی مشابه با مدل‌های قبل و عدم وجود قابلیت‌های خاص و انقلابی؛ با این حال این گوشی هنوز هم در بسیاری از نقاط جهان عنوان پر فروش‌ترین را برای خود حفظ کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۶

با وجود نقدهای بسیاری که به دلیل ظاهر تکراری و عدم نوآوری خاص به اپل و آیفون ۷ وارد شده بود، این گوشی هنوز هم از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هنوز هم کابران زیادی مشتاق خرید بی چون و چرای محصولات اپل هستند.

image

بر اساس گزارشی از Kantar Worldpanel، گوشی هوشمند آیفون ۷ علی‌رقم ظاهر تکراری و مشابه با دو مدل قبلی این خانواده، بازار بسیار خوبی دارد و پر فروش‌ترین گوشی در بازارهایی مانند آمریکا، اروپا و بازار شهری چین است. براساس آماری که این گزارش ارایه کرده، نرخ رشد سیستم عامل iOS در این بازارها قابل قبول بوده است. برای مثال، iOS در بازار آمریکا سهم ۴۲ درصدی کسب کرده که در واقع ۲.۹ رشد را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. سهم این سیستم عامل در بازار اروپا هم از ۲۰.۳ درصد به ۲۲.۷ درصد رسیده است.

اما Kantar درباره فروش آیفون در چین از عبارت «بازار شهری چین» استفاده کرده و محدوده خاصی را مشخص کرده است؛ به این دلیل که در شهرهای رده دوم و سوم که عمدتا به سبک روستایی هستند، سهم بازار اپل توسط اندروید تصاحب شده و کوپرتینویی‌ها تنها ۸.۴ درصد از بازار این مناطق در چین را در اختیار دارند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

آرش

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
ظاهرا یا ما معنی خدمات پس از فروشو. درست متوجه نشدیم یا شما.ی سرچ تو گوگل بزن خدمات پس از فروش ینی چی.شاید دفه بعد که خواستی کامنت بزاری از کلمات درست تری استفاده کنی

احمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
جالبه که چقدر سامسونگیا دارن کودکانه عقده گشایی می کنن.توی آمریکا و اروپا و چین نمی فهمن مردمشون ولی این دوستان می فهمن.جالبه خیلی جالبه

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
حتما باتری گوشیت هم آنلاین برات عوض میکنن? البته از کسی که گوشی چینی 200 دلاری رو خریده 800 دلار و خوشحاله چه انتظاری میشه داشت!!!??

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
جهت ارتقا علمی نااگاهان سرویسهای اپل به شرح زیر می باشد:
https://www.apple.com/support/systemstatus/
لطفا از سرویسهای متنوع سامسونگ هم توضیح دهید.

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۷
کلا اپل بدرد نمیخوره نه مشتری مداری درست و حسابی داره نه کیفیت فقط پول برند میگیرع ارزش خرید نداره.دوست گرامی خبر داری چیپستa12 اپل رو سامسونگ میزنه یا صفحه نمایش های آیفون ۸.چشم بادومی ها نباشن اپل هیچی نیس