خانهاخبار
سامسونگ برخی ویژگی‌های Galaxy S8 را فاش کرد

سامسونگ برخی ویژگی‌های Galaxy S8 را فاش کرد

کمتر از یک ماه دیگر با معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8، فاصله داریم. تا به حال تصاویر و اطلاعات فراوانی از مشخصات این گوشی را منابع مختلف منتشر کرده‌اند، اما این بار ماجرا متفاوت است و خود سامسونگ بخشی از ویژگی‌های S8 را منتشر کرده.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵

تا به حال افشاگر‌ی‌های زیادی درباره گلکسی S8 انجام شده که به تولید شایعاتی مانند وجود دستیار صوتی بیکسبی، حذف کلید هوم، سیستم تشخیص چهره و... منجر شدند. اما این بار سامسونگ فیلیپین به طور اتفاقی بعضی مشخصات این گوشی را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

بر اساس آنچه وب‌سایتی هلندی اعلام کرده است، بخش فیلیپین سامسونگ در حال ثبت نام کردن از متقاضیان پیش‌خرید اس 8 است و طی این فرایند باید به کاربران اطلاع دهد که چه زمانی گوشی خود را دریافت خواهند کرد. فرم پیش‌خرید این گوشی ساده و معمولی است، اما همان‌طور که در تصویر می‌بینید، بخشی از این فرم به ویژگی‌های خاص دستگاه اشاره می‌کند.

image

اگر به خاطر داشته باشید، ال‌جی هم پیش از معرفی رسمی G6 کاری مشابه انجام داده بود که بعدا مشخص شد تمام اطلاعات منتشرشده از سوی ال‌جی صحیح بود. امیدواریم این بار هم چنین باشد. از جمله مشخصاتی که در وب‌سایت سامسونگ فیلیپین فاش شده می‌توان به عمر باتری بهبودیافته، دوربین شگفت‌انگیز، پشتیبانی بهتر از واقعیت مجازی، عملکرد قدرتمند در بخش بازی و طراحی پریمیوم اشاره کرد.

همچنین بخش استرالیای شرکت سامسونگ هم ثبت نام از متقاضیان را آغاز کرده که در آن به رنگ‌های این گوشی شامل مشکی، نقره‌ای و طلایی اشاره شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

رحیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۶
الان مثلا مشخصاته سامسونگ اینجا لو رفته؟ خودمونم میدونیم که دوربینش بهتر میشه باطریش یا مصرف بهینه ش بهتر میشه

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۲۶
چاشنی کجاست پس؟

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
درود
الان که دارن پیش فروش میکنن قیمت این گوشی چند هست کسی اطلاع داره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
سامسونگ فیلیپین>>> آدم یاد کامپوت آناناس و جراحی فک و بینی میوفته

Pouya

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
عالی??