خانهاخبار
پرچم‌دار بعدی ال‌جی نیز احتمالا صفحه‌نمایش FullVision دارد

پرچم‌دار بعدی ال‌جی نیز احتمالا صفحه‌نمایش FullVision دارد

کمپانی ال جی لوگو و نام FullVision را در آمریکا، اروپا و کره جنوبی ثبت کرده است. همین موضوع نشان می‌دهد LG برنامه‌های بزرگی برای صفحه نمایش فول ویژن در سر دارد و به احتمال زیاد در پرچمدار بعدی خود از آن استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

گوشی LG G6، که هفته گذشته در کره جنوبی عرضه شد و به‌زودی به بازار ایالات متحده نیز وارد می‌شود، صفحه‌نمایش خاصی دارد. این صفحه‌نمایش، که FullVision نام دارد، پنلی 5.7 اینچی با رزولوشن منحصربه‌فرد 1440 در 2880 و نسبت تصویر 18:9 است. گوشه‌های این نمایشگر گرد است و لبه‌های بسیار کوچکی دارد که G6 را به جمع‌وجورترین گوشی 5.7 اینچی تا به امروز تبدیل کرده است.
اگر ایده این صفحه‌نمایش را دوست دارید اما از گوشی ال‌جی جی6 خوشتان نمی‌آید، شاید بخواهید منتظر پرچم‌دار بعدی ال‌جی بمانید که به‌احتمال قریب‌به‌یقین نمایشگر فول‌ویژن دارد.

image

اوایل این ماه LG لوگو و نام FullVision را در آمریکا، اروپا و کره جنوبی ثبت کرد. ثبت این علامت تجاری نشان می‌دهد ال‌جی برای برند FullVision برنامه‌های بزرگی در سر دارد و سعی می‌کند مزیت‌های صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 18:9 و لبه‌های نازک را به دیگران بشناساند. این کمپانی رسما تایید نکرده گوشی پرچم‌دار بعدی‌اش نمایشگر فول‌ویژن دارد، اما به‌طور ضمنی به این موضوع اشاره کرده است.
مسلما انتظار نداریم صفحه‌نمایش پرچم‌دار آینده ال‌جی دقیقا مشابه نمایشگر G6 باشد، اما احتمالا ویژگی‌هایی مشابه نظیر نسبت تصویر 18:9 و گوشه‌های گرد زیبا خواهد داشت.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

احسان

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
مطمئن باش فروش بالایی داره مثل اچ تی سی در کل 10 تا دونه نمیفروشه

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
هنوز این گوشی بازار نیومده دارین اخبار پرچمدار بعدیشو می دین؟!!!! بزارین این بیچاره یه خورده بفروشه