خانهاخبار
گوشی‌های اندرویدی، محبوب‌تر از کامپیوترهای ویندوزی

گوشی‌های اندرویدی، محبوب‌تر از کامپیوترهای ویندوزی

گوشی های اندرویدی کم کم برای گشت و گذار در اینترنت به جایگزینی برای کامپیوترهای ویندوزی تبدیل می‌شوند. تعداد کاربرانی که با استفاده از دستگاه اندرویدی از اینترنت استفاده می‌کنند در حال پیشی گرفتن از کاربرانی است که از دستگاهی با سیستم عامل ویندوز به اینترنت متصل می‌شوند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۰
image

قبل از اینکه گوشی‌های هوشمند اینقدر فراگیر شوند اکثر افراد برای گشت و گذار در اینترنت از کامپیوتر شخصی‌شان استفاده می‌کردند؛ کامپیوترهایی که بیشتر آنها با سیستم عامل ویندوز مایکروسافت کار می‌کردند. حالا به نظر می‌رسد این روند کم کم رو به تغییر است.

در گزارش منتشرشده توسط StateCounter، گفته شده که سیستم عامل اندروید گوگل در حال رسیدن به ویندوز است بدین معنی که تعداد کاربرانی که با استفاده از دستگاه اندرویدی از اینترنت استفاده می‌کنند در حال پیشی گرفتن از کاربرانی است که از دستگاهی با سیستم عامل ویندوز به اینترنت متصل می‌شوند. اگر نرخ رشد استفاده از اندروید همین طور در حال افزایش باشد در یکی دو سال آینده این اتفاق روی خواهد داد.

مدیرعامل StateCounter در این باره می‌گوید: پنج سال پیش هیچ کس فکرش را نمی‌کرد که اندروید بتواند به ویندوز برسد. در ژانویه 2012 سیستم عامل ویندوز 82 درصد سهم بازار برای اتصال به اینترنت و اندورید تنها 2.2 درصد سهم بازار را در اختیار داشت. البته این بدان معنی نیست که ویندوز سهم خود را به سود اندروید از دست داده است بلکه افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند اندرویدی باعث شده تا سهم اندورید افزایش چشمگیر داشته باشد.

به همین خاطر است که شرکت‌ها اکنون تمرکز بیشتری بر بخش موبایلشان دارند و وبسایت‌ها را برای مشاهده با موبایل سازگار می‌کنند. اما به نظر شما چقدر طول می‌کشد تا سهم اندروید از ویندوز پیشی گیرد؟ آیا در استفاده‌های غیراینترنتی هم اندروید می‌تواند خود را جایگزین ویندوز معرفی کند؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
از نحوه نوشتار مطلب تو این سایت کاملا مشخصه که اپدیت نیست و اطلاعاتش و بر اساس اندروید دسته بندی میکنه. یکم در سایت های خارجی عمیق تر جست و جو کنید و انقدر سطحی نگر نباشید. ما مردمی داریم که سرشون صب تا شب تو شبکه های اجتماعیه و همین مصرف شبکه ست. اکثرا هم بیکارن. معمولا کسایی که کار میکنن تو کامپیوتر پیگیر این چیزا هستن. بعدشم بحث قابل حمل بودن هست. موبایل ها همه جا در دسترسن. کامپیوتر ها همونطور که گفتم ادمی رو میطلبن که کار داشته باشه. نه کسی که از طریق کانال و تبلیغات درامد داره یا کلا بی کاره. خودتونم بکشید همیشه ویندوز تاپه. و همیشه قضیه مچ انداختن یه کشتی گیر و یه ادم معمولی با لباس کشتی گیریه. اینجا کمبود داشته باشه صد جای دیگه برتری داره.

Javad

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
به خاطر اینکه مردم دستگاه قابل حمل بیشتر اهمیت میده بتونه همه جا استفاده کنه و ارزان تر از کامپیوتر

ارسی

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
اگه خیلی دست پایین نگاه کنیم حداقل گوشیتون۵ اینچه.بعد که مانیتور حداقل اونم ،ده برابر باشه یعنی مانیتورتون ۵۰ اینچه!!!!!!!!!
اتفاقا نظر من برعکس شماس.استفاده از نت بیشتر برای رفع سوالات و دونستن خبر و رفتن تو شبکه های اجتماعی باشه شما تو خیابون و فقط با نشستن تو ایستگا اتوبوس راحت میرین تو گوگل و هر موضوعی که براتون سوال هست سرچ میکنین یا به سایتای خبری میرین.امروزه انقده مشغله زیاده که نمیشه منتظر موند که شب بریم خونه و حالا فوتبالی یا فیلمی نباشه بعد بریم پشت کامپیوتر.تو نگاه کردن به یوتیوب و استفاده از محتوای نمایشی با شما موافقم

alireza

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
تعصبی ترین کسی هستی که تو عمرم دیدم
آره ویندوز با سهم ۹۰ درصدی عمرش تموم شده ولی مک با سهم ۷ درصدی عمرش تموم نشده!!

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
عمر ویندوز تمام شده