خانهاخبار
شیائومی از کفش هوشمند خود رونمایی کرد

شیائومی از کفش هوشمند خود رونمایی کرد

شیائومی با معرفی کفش هوشمندش، که با کمک اینتل تولید شده، گام دیگری برای تثبیت حضورش در بازار ابزارهای سلامتی هوشمند برداشته است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۰
image

شیائومی دیگر صرفا تولیدکننده گوشی‌ هوشمند نیست. خیلی وقت است که این شرکت چینی حوزه فعالیت خود را به فراتر از صنعت گوشی‌های هوشمند گسترش داده و امروزه محصولات هوشمند بسیاری با برند این شرکت در بازار موجودند که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت مناسبی نیز دارند. یکی از حوزه‌هایی که شیائومی به آن ورود کرده حوزه سلامت هوشمند و یکی از مشهورترین محصولات شیائومی در این بخش دستبندهای سلامتی Mi Band است. حال این شرکت با ارائه یک محصول دیگر در این حوزه می‌خواهد نقشش را در این صنعت پررنگ‌تر کند.

کفش هوشمند شیائومی، که با نام رسمی 90 Minutes Ultra Smart Sportswear معرفی‌ شده، با همکاری اینتل ساخته شده و مهم‌ترین بخش آن را ماژول Curie اینتل تشکیل می‌دهد که اندازه دکمه است.

این کفش، که با قیمت 44 دلار به فروش می‌رسد، با هر بار شارژ می‌تواند به مدت 60 روز اطلاعات حرکت شما را به صورت لحظه به لحظه ثبت کند و قادر است پیاده‌روی، دویدن و حتی کوهنوردی شما را تشخیص دهد. در انتهای روز اطلاعاتی از جمله میزان مسافت طی‌شده، سرعت متوسط و کالری سوزانده‌شده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

شیائومی در طراحی خود کفش نیز استانداردهای خاصی را رعایت کرده است. برای مثال این کفش به بالشتک‌های هوا مجهز شده و کف آن به گونه‌ای طراحی شده که مانع سر خوردن افراد شود. کفی کفش نیز قابل تعویض است و خاصیت آنتی‌باکتریال دارد تا کاربران با مشکل بو گرفتن کفش مواجه نباشند.

این کفش 15 آوریل (25 اسفند) در چهار رنگ به بازار می‌آید: مشکی و آبی برای آقایان و مشکی و صورتی برای خانم‌ها. یک نسخه مخصوص به رنگ آبی شبرنگ نیز تولید شده که برای افرادی مناسب است که به پیاده‌روی و دویدن در طول شب علاقه دارند. در مورد اینکه قرار است این محصول در بازارهای غیر چین نیز رسما عرضه شود یا خیر هنوز اطلاعاتی منتشر نشده.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)