خانهاخبار
بلک‌بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده‌ای برای اندونزی

بلک‌بری آئورورا معرفی شد؛ میان‌رده‌ای برای اندونزی

بلک‌بری سال 2017 را جدی آغاز کرده و پس از معرفی KEYone در کنگره جهانی موبایل امسال، حال از یک میان‌رده رونمایی کرده است: BlackBerry Aurora
۱۳۹۵/۱۲/۲۰
image

بلک‌بری این روزها با شرایط خاصی به حیات خود ادامه می‌دهد. این شرکت در حال حاضر وظیفه طراحی، تولید و توزیع جهانی گوشی‌هایش را بر عهده کمپانی چینی TCL گذاشته که اولین گوشی تولید شده این شرکت با برند بلک‌بری، KEYone، در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد. با این حال در برخی بازارهای خاص بلک‌بری تصمیم گرفته که وظیفه تولید و طراحی گوشی‌هایش را به شرکت‌های محلی واگذار کند. اندونزی یکی از این کشورهاست که گوشی‌های بلک‌بری در آن محبوبیت خاصی دارند. در اندونزی وظیفه طراحی و تولید گوشی‌های بلک‌بری بر عهده شرکت BB Merah Putih است و این شرکت اخیرا از اولین گوشی خود با برند بلک‌بری پرده برداشته است.

BlackBerry Aurora اختصاصا برای اندونزی و عرضه در این کشور طراحی شده است. این گوشی اولین محصول با برند بلک‌بری است که از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که در کشور اندونزی خواهان بسیاری دارد.

image

بلک‌بری آئورورا یک گوشی میان‌رده با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 720p است. پردازنده این محصول از نوع اسنپدراگون 425 بوده و 4 گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی این محصول نیز 32 گیگابایت است و البته این گوشی از حافظه‌های جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

دوربین اصلی آئورورا 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی آن به گفته‌ی سازنده جوابگوی 20 ساعت استفاده مداوم و 30 ساعت استفاده در حالت آماده به کار است. بلک‌بری آئورورا به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا عرضه می‌شود و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی می‌توان آن را خریداری کرد. قیمت این محصول 260 دلار تعیین شده است.

پیش‌فروش این محصول آغاز شده و برای کسانی که این محصول را پیش‌خرید کنند یک بلندگوی JBL Go و یک فیلیپ‌کاور هوشمند به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

كیان مهر

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
مطمئناً اتفاقی كه الان برای بلكبری افتاده نه به مذاق شركت خوش اومده و نه كاربران عمده اش در آمریكا و كانادا و... زمانBB سیستم عامل داشت بقیه برندا با سیمبین كار میكردن بعدش هم htc با وینفون دورانی داشت، بلكبری در 2009 جدا از سیستم عامل پیشرفته طراحی و كیفیت گوشیهاش چندسال از زمان خود جلو تر بود، با امدن اندروید كم جا برای بقیه او اس ها تنگ شد این وسط فقط اپل بود تونست با اندروید مبارزه كنه، بلكبری هم 9سال رقابت كرد و مشتریان خودش رو همراهی كرد و سرانجام قبول شكست و پذیرفتن اندروید.

صدرا راهی

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
وقتی دستتون نگرفتید اینجوری نظر ندید لطفا ... چون علاوه بر گوشیای قبلی بلک بری من این 4 مدل رو دارم و کاملا با شما مخالفم ... در مورد keyone هم جای سواله که وقتی هنوز عرضه نشده شما در موردش نظر میدی و از درخشندگی کیبورد به خشکیش پی می بری وقتی اکثر یوتیوبرای معروف مثل مستر موبایل و ... کیبورد این گوشی رو عالی توصیف کردند ...

حامد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
260 دلار الان به ارزش پول ملی کشور ما ایران ارازان نیست .((( ولی خوش به حال کشورهای ارزش پولشون و قدرت خریدشون حفظ شده میتونن به راحتی خریداری کنن ))). من پیشنهاد میکنم شیائومی note 4x اسنپدراگون 653 یه نگاه بندازید . هنوز ایران نیومده note 4 اسنپدراگون 625 موجوده که عالی عالی (ولی 4x پیشنهاد ویژه هست عالی ) برای گوشی ارزان قیمت واقعی با امکانات واقعی .

هادی

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
آقا رضا با نظرت کاملا موافقم.
درسته DTEK 50 & 60 توی بازار جز گوشی های خوبی محسوب میشن. اما نمیتونه از گذشته بلک بری دفاع کنه.
دوران پورش دیزاین ها و اون کیبوردهای معرکه بلک بری دیگه گذشته ظاهرا.

الی

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
آقا ی رضا شما نخر .تو من مهمه ماها فقط از گوشی به استفاده راداریم آن‌هم به همه نشان⁦ بدیم بله داریم و خریدیم واز ۹۹٪ کارایی آن و دیگر برندها نه بلدیم استفاده کنیم ونه میخواهیم یاد بگیریم بهترین برند هم بما بدند باز سرسال میخواهیم عوض کنیم.واین درد وتاسف دارد وسودش برای آقایان تولیدکنندگان است ولی.پس تعصب مغرضانه نداشته باش دوست داری بخر ودوست نداری هیچ