خانهاخبار
اطلاعاتی از نسخه آنلاک گلکسی اس 8 منتشر شد

اطلاعاتی از نسخه آنلاک گلکسی اس 8 منتشر شد

طبق فرم پر شده برای خانواده گلکسی اس 8 در FCC، فرکانس‌های رادیویی نسخه‌ی آنلاک پرچم‌داران آینده سامسونگ با تمام شبکه‌های مخابراتی آمریکا سازگار است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۰

علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی این روزها بیش از هر محصول دیگری منتظر معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستند. هر دو گوشی ذکر شده اخیرا برای دریافت تاییدیه تقدیم کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) شده‌اند و این بدان معناست که اطلاعات کوچک دیگری نیز از آن‌ها منتشر شده است.

فرم پر شده برای FCC مشخص می‌کند که گلکسی اس 8 با نام مدل SM-G950U و گلکسی اس 8 پلاس با نام مدل SM-G955U عرضه می‌شوند. حرف U در پایان نام مدل‌های دو گوشی بدان معناست که مدل‌های ذکر شده آنلاک هستند. با توجه به لیست باندهای مورد پشتیبانی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس آورده شده در درخواست تاییدیه که شامل GSM، CDMA و باندهای متعدد LTE است، می‌توان نتیجه گرفت که پرچم‌داران آینده سامسونگ در شبکه‌ی تمامی شرکت‌های مخابراتی آمریکا قابل استفاده هستند.

image

همچنین در خبری که The Korean Economic Daily منتشر کرده است آمده که خانواده گلکسی اس 8 علاوه بر حسگر عنبیه چشم به تکنولوژی تشخیص چهره نیز مجهز هستند. علت این امر آن بوده که سامسونگ می‌خواسته سرعت و دقت سیستم تشخیص هویت بیومتریکش را افزایش دهد. تکنولوژی تشخیص چهره گلکسی اس 8 بسیار سریع است و می‌تواند در کمتر از 0.01 ثانیه قفل گوشی شما را باز کند.

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال اعلام کرد که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در تاریخ 29 مارس (5 فروردین) معرفی می‌شوند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید تا به حال تصاویر فراوان و تعدادی ویدیو از این دو گوشی منتشر شده است و آنطور که به نظر می‌رسد هر دو گوشی مذکور می‌توانند تکانی اساسی به بازار گوشی‌های هوشمند بدهند.

پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ با صفحه نمایش خمیده که فاصله آن تا لبه‌ها بسیار کم است و دستیار دیجیتال مخصوصی به نام Bixby عرضه می‌شود. با این حال اخباری که در مورد قیمت این دو گوشی منتشر شده کمی نا امید کننده است: 843 دلار برای گلکسی اس 8 و 949 دلار برای گلکسی اس 8 دلار. اگر این قیمت‌ها صحت داشته باشند، شاهد افزایش قیمت بالایی نسبت به نسل قبل خانواده گلکسی اس هستیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

shahdad

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
دوستانی که میگن قیمتش خیلی بالاست راس میگن ولی توجه نمیکنن این گوشی خیلی خیلی از اس7 سرتره
به مشخصات اس 8 که خیلی سر تره کاری ندارم لوازم داخل جعبه انقلابی در صنعت موبایله
فقط یه موردش هنسفیریهای بلوتوث ساخت akg شما رو نمیدونم ولی من یه مقداری در مورد این برند میدونم akg اگر نگم بهترین ولی جزو بهترینهاس در تمام استدیو های دنیا میکروفون و هدفون akg هستن قیمت ابتدایی ترین میکروفونشم 5 تا 6 میلیونه هدفونشم بین 3 تا 4 میلیونه
یه نکته ای رو هم توجه داشته باشید با کیفیت بودن صدا بلندی صدا نیست زلالی صداس

یا همه اماما.....

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
خخخ این که چیزی نیس ! یه آشغال تر در آینده به نام s9 ! سرو تهشو در بیاری فقد میفهمی که پولت رف به فنا حاجی ....

میلاد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
تو نتونستی از امکانات گوشی فوق العاده اس۴ استفاده کنی تقصیر سامسونگه؟خب بگو سواد و درک کافی از استفاده گوشی رو نداشتن.واسه تو یک گوشی دوربین دار که هوشمند هم نباشه کافیه

میلاد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
اتفاقا این بقیه برند ها هستند که از سامسونگ کپی میکنن mate 9 proیا htc u ultra رو فراموش کردی یا خودتو زدی به خواب

میلاد

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
مانی جان بچسب به همون کمپانی داغون و درپیت اچ تی سی اصلا به فکر بهترین گوشی دنیا یعنی اس۸ نباش که در اون حد نیستی