خانهاخبار
استقبال خوب کاربران از LG G6

استقبال خوب کاربران از LG G6

پرچمدار ال جی پس از 4 روز از آغاز پیش فروشش بیش از 40 هزار درخواست برای خرید داشته است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۹
image

نسل قبلی پرچمدار ال جی، جی 5، با استقبال خوب کاربران مواجه نشد اما به نظر می‌رسد اوضاع نسل جدید گوشی پرچمدار ال جی کاملا متفاوت است. این گوشی کمتر از دو هفته است که معرفی شده اما درخواست‌های زیادی برای خرید آن داده شده است.

پیش‌فروش این گوشی از پنج شنبه گذشته در کره جنوبی آغاز شده است و در حدود چهار روز، 40 هزار درخواست برای آن ثبت شده است. نسخه 64 گیگابایتی این فبلت در سه رنگ با قیمتی حدود 780 دلار در کره جنوبی در دسترس است.

موفقیت فبلت ال جی چند دلیل دارد. یکی اینکه ال جی، جی 6 را در چیزی حدود 3000 فروشگاه در دسترس کاربران قرار داده تا با آن کار کنند و آن را تست کنند. آفرهای دیگر روی لوازم جانبی این گوشی مثل هدست بلوتوث TonePlus یا Rolly Keyboard 2 و همچنین امکان تعویض نمایشگر تا یکسال در پیش فروش خوب گوشی بی تاثیر نبوده است.

اما یکی دیگر از دلایل استقبال خوب از این گوشی، عرضه این گوشی در بازار پیش از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ است. باید دید زمانی که پرچمداران سامسونگ روانه بازار می شود استقبال از پرچمدار ال جی چطور خواهد بود.

با همه این حرف ها نمی توان منکر خوب بودن گوشی جدید ال جی بود؛ گوشی هوشمندی با مشخصات عالی و ظاهری زیبا. اینها همان چیزی است که کاربران از گوشی پرچمدار انتظار دارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
اقایون چرا اینقدر بخث میکنین ..مگه اس 8 رو شما ساختید که اینقدر سنگش رو به سینه میزنین ...اونه یکی دیگه ساخته که اصلا به فکر شما ها نیست اون به فکر پول خودشه
نه شما ..این اساس پول در اوردنه .چرا الکی میچسبید به یه برند ..اقایونی که طرفدار سامسونگ هستید اصلا شما نباید در مورد برند دیگه نظر بدید وقتی تا حالا چیزی رو ندیدی نظر نده تو هنوز اس 8 رو ندیده اینطوری میگه واویلا که بیاد تو بازار

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
فکر کنم منو بشناسی همونیم که تو صفحه های سامسونگ وقتی در موردش بد میگفتی ریپلایت زیادی میکردم . تو کلا فکر کنم هیچ شرکیتو جز اچ تی سی قبول نداری ! حالا این هیچ ولی خدایی خیلی حرف فانی زدی ! با اینکه طرفدار الجی نیسم ولی بهتر اچ تی سیه و فروششم زیاده تره اونه . 40 هزار تا هم که تو میگی کمه اگه اچ تی سی به همین اندازه پرچمدارشو بفروشه عجیبه ??? نوکیا 3310 جدید فروشش از اچ تی سی هم بهتر خواهد بود . ???.

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
عجب!!!!!!!!!!!!!!... لبه های گرد!!!!

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
خالی نبستم داداش حالا بذار بعد عید بیاد برو در مغازه بگیر دستت و با اس 8 مقایسش کن

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
آقای ارسی خودتم میدونی که نزدیک به 3 گیگ رم گوشیت پره و سامسونگ حالا ها این مشکلو تو پرچمدار که چه عرض کنم بلکه تو میان رده ها و بالا رده هاشم خواهد داشت