خانهاخبار
تغییر نام آیفون 8 به iPhone Edition؛ آیفون لوکس اپل با ویژگی‌های خاص

تغییر نام آیفون 8 به iPhone Edition؛ آیفون لوکس اپل با ویژگی‌های خاص

احتمال می‌رود پسوند Edition در محصولات اپل که تاکنون فقط برای اپل واچ بکار می‌رفت، در آیفون جدید این شرکت نیز استفاده شود. یک رسانه ژاپنی محتمل‌ترین ویژگی‌های آیفون 8 را نام برده و گزارش داده که احتمالا این گوشی آیفون ادیشن نام می‌گیرد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۸

هرچه به جلو می‌رویم اخبار و شایعات در مورد پرچمدار ۲۰۱۷ اپل بیشتر می‌شود. در تازه‌ترین خبر یک وب‌سایت ژاپنی به نام Mac Otakara گزارش داده که احتمال دارد آیفون ۸ یا همان آیفونی که در کنار آیفون‌های ۷ اس و ۷ اس پلاس عرضه می‌شود، iPhone Edition نام گیرد. این نامگذاری می‌تواند به تبعیت از نامگذاری اپل واچ باشد که نسخه گران‌قیمت و لوکس آن اپل واچ ادیشن نام دارد. قیمت این آیفون با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات آن می‌تواند از ۱۰۰۰ دلار نیز فراتر رود. 

در حال حاضر نمونه‌های اولیه یا پروتوتایپ‌های مختلفی از آیفون ۸ در حال تست هستند. شایعاتی از قبیل بدنه شیشه‌ای، حذف دکمه هوم و صفحه نمایش با پنل OLED در مورد آن به‌گوش می‌رسد. اما Mac Okatara اعتقاد دارد احتمال وجود سه ویژگی در آیفون ۸ بیش از بقیه قوت دارد که عبارتنداز شارژ بی‌سیم، صفحه نمایش ۵ اینچی و دوربین دوگانه.

البته منظور از صفحه نمایش ۵ اینچی ظهور یک آیفون با ابعاد جدید نیست. اپل درواقع قصد دارد در همان ابعادی که امروز آیفون ۴.۷ اینچی را تشکیل داده‌اند، فضای کار با گوشی را افزایش داده و یک صفحه نمایش ۵ اینچی را روی آن قرار دهد. بدین ترتیب طبیعتا آیفون ۵ اینچی باید از حاشیه‌های ناچیزی در اطراف نمایشگر برخوردار باشد. 

در کنار آیفون ۸ همچنان همان آیفون ۷ و ۷ پلاس فعلی با ارتقا مشخصات، آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس نام می‌گیرند و روانه بازار می‌شوند. تا به امروز این‌ها قوی‌ترین شایعاتی هستند که در مورد پرچمداران ۲۰۱۷ اپل منتشر شده‌اند. اما مسلما با گذشت زمان بازهم اطلاعات جدیدتری و موثق‌تری در مورد آنها منتشر خواهد شد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Ali

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
نه مثل نوت 7 میپکه

داود

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
در پاسخ به محمد
داداش زياد حرص نخور كنار بيا تركيدن باب برند محبوبتونه
???
خدايي ستمه كه تو فرودگاه بگي اسم برند گوشيت چيه تا اجازه ورود به محوطه داشته باشي??درست ميشه غصه نخورين يكم ديگه از سود يخچال خرج گوشياتون كنين شايد نتركه ??

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
به نظر من میتونه همین تصاویر توی پست رو هم بسازه فقط اون دکمهه نباشه خیلی شیک تر خواهد بود ...
پ.ن :شبیه سامسونگ اس 8 میشه ...

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
محمد خیلی شادی یهو .....یهویی :)

Arian

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
ما نفهمیدیم چیه این لوکس هست
تمام این قابلیت هارو چندین سال پیش توی گوشی های دیگه از برند های دیگه دیدیم
از جمله صفحه امولد و...
کاش دلیل قانع کننده ایم برا گرون بودن محصولاتش داشت