خانهاخبار
8 پرچمداری که خریدشان قبل از عید توصیه می‌شود

8 پرچمداری که خریدشان قبل از عید توصیه می‌شود

تا آغاز سال جدید زمان زیادی باقی نمانده و مانند همیشه بازار گوشی‌ هوشمند در روزهای پایانی سال پر تب و تاب‌تر از همیشه است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد خرید گوشی پرچمدار جدید را دارید پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید این مطلب مشاورخرید را از دست ندهید. چراکه زمان خرید بسیاری از پرچمداران گذشته به سر رسیده و نسل جدید آنان بزودی بعد از عید وارد بازار کشورمان خواند شد. از آن سو برخی از پرچمداران نیز در بازه زمانی مناسبی برای خرید هستند که در ادامه مطلب آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۲/۱۸

هم اکنون در روزهای پایانی سال ۹۵ به سر می‌بریم بسیاری از افراد در این ایام قصد دارند گوشی‌ هوشمند جدیدی برای خود یا اعضای خانواده‌شان خریداری کنند. بازار گوشی‌های میان‌رده مملو از گوشی‌های متنوع و جدید است که روز به روز مدل‌های جدید تحت برند‌های متفاوت وارد بازار کشورمان می‌شوند و نسبت به پرچمداران مدت زمان کم‌تری طول می‌کشد تا به ثبات قیمت برسند. پس اگر قصد خرید یکی از آنان را در روز‌های آخر سال ۹۶ دارید زمان مناسبی است.

زمان خرید بسیاری از گوشی‌های پرچمدار به سر رسیده و خرید آن به صرفه نیست. منظور از به صرفه فقط قیمت محصول نیست بلکه خرید ارزش خرید آن است. همان طور که می‌دانید در نمایشگاه MWC 2017 نسل جدید بسیاری از گوشی‌های پرچمدار نزد برند‌های مطرح معرفی شدند. سامسونگ نیز هشتم فروردین ۹۶ دو پرچمدار جدیدش Galaxy S8 و +Galaxy S8 را رسما رونمایی خواهد کرد. بدین ترتیب بعد از عید پرچمداران جدید ال‌جی، هوآوی، سامسونگ و سونی وارد بازار کشورمان خواهند شد و اگر کمی صبر کنید می‌توانید با همین بودجه‌ای که در اختیار دارید نسل جدید پرچمداران را خریداری کنید.

در قسمت قبل #مشاورخرید پرچمدارانی که خریدشان قبل از عید پیشنهاد نمی‌شود را به شما معرفی کردیم. اما در این مطلب #مشاورخرید قصد داریم برخلاف قسمت گذشته پرچمدارنی که قبل از عید زمان مناسبی برای خریدشان است را به شما معرفی کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

iPhone 7 Plus و Apple - iPhone 7

image

از ورود پرچمداران اپل، آیفون ۷ و ۷ پلاس به بازار کشورمان ماه‌ها می‌گذرد و خوشبختانه هم‌اکنون تمامی مدل‌های آن در رنگ‌ها و ظرفیت‌های متفاوت به ثبات قیمت رسیده‌اند. آیفون ۷ و ۷ پلاس اگرچه نسبت به مدل قبلی آنچنان تفاوتی ندارند اما برای کسانی که چند سال است آیفون جدید خریداری نکرده‌اند یا قصد مهاجرت از اندروید یا دیگر پلت‌فرم‌ها به iOS را دارند گزینه مناسبی محسوب می‌شود. از آن طرف آیفون ۸ در شهریور سال آینده معرفی خواهد شد و تا در بازار کشورمان به ثبات قیمت برسد ماه‌ها طول خواهد کشید. بنابر این هم‌اکنون یکی از بهترین زمان‌های ممکن برای خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس است.

 BlackBerry - DTEK60

image

گوشی‌های بلک‌بری که در سابق با سیستم‌عامل BlackBerry OS عرضه می‌شدند از لحاظ امنیتی همیشه در جایگاه نخست میان‌ دیگر پلت‌فرم‌ها بودند. همین مسئله یکی از دلایل اصلی خرید گوشی‌های این برند نزد خریداران و استفاده آن توسط مقامات دولتی در آمریکا بود. پس عرضه اولین گوشی اندرویدی بلک‌بری، Priv این شرکت قول داد تا همانند گذشته با افزودن لایه‌ امنیتی در اندروید بتواند امنیت کاربران را همانند گذشته تضمین کند، اما این اتفاق نیفتاد و چندی پیش شاهد هک شدن DTEK50 میان‌رده اندرویدی این شرکت بودیم. با همه این تفاسیر هنوز هم گوشی‌های بلک‌بری امن‌ترین‌ گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند. DTEK60 آخرین پرچمدار بلک‌بری با مشخصات سخت‌افزاری عالی و طراحی شیک یکی از گزینه‌های خوب برای خرید گوشی پرچمدار قبل از عید است. از آن‌جا که بلک بری به اندازه دیگر برند‌ها آنچنان طرفدار ندارد اما همین موضوع باعث شده تا با خرید DTEK60 صاحب یکی از منحصر به فرد‌ترین گوشی‌های بازار شوید و به قول معروف کمتر در دست دیگر افراد مشاهده کنید. 

  • بلک‌بری DTEK60  را می‌توانید با قیمت 1,900,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

LG - V20

image

ال‌جی جی ۵ پس از ورودش به بازار‌های جهانی با فروش و استقبال کمی مواجه شد و همین موضوع باعث شد تا این شرکت تمرکز بیشتری روی نسل دوم پرچمدار سری V یعنی V20 بگذارد. وی ۲۰ بدون شک یکی از بهترین گوشی‌ پرچمدار ساخته شده نزد این شرکت است. از آن‌جا که G6 قیمت بالاتری نسبت به G5 دارد و چندین ماه طول خواهد کشید تا با قیمت به ثبات رسیده در بازار کشورمان بتوان آن را خریداری کرد، وی ۲۰ بهترین گزینه ممکن برای کسانی است که عجله برای خرید گوشی پرچمدار ال‌جی را قبل از عید دارند و نمی‌توانند تا چند ماه آینده برای جی ۶ صبر کنند. دوربین و صفحه‌نمایش دوگانه، کیفیت ساخت عالی با بدنه فلزی مقاوم، باتری قدرتمند با فناوری شارژ سریع ۳ به لطف پردازنده اسنپ‌دراگون و درگاه USB-C، رم و حافظه‌داخلی به ترتیب ۴ و ۶۴ گیگابایتی، کیفیت صدای فوق‌العلاده و رابط کاربری نرم و روان از مزیت‌های خوب این پرچمدار محسوب می‌شود.

  • ال‌جی V20 را می‌توانید با قیمت 2,030,000 تومان با گارانتی مدیا پردازش خریداری کنید.

 

Huawei - Mate 9

image

دوستداران فبلت گوشی‌های سری میت هوآوی را به خوبی می‌شناسند. میت ۹ جدیدترین گوشی این سری است که اگر با حمل و نقل آن عادت یا بهتر بگوییم کنار بیایید، کارکردن با صفحه‌نمایش ۵.۹ اینچی آن تجربه لذت‌بخشی را در اختیارتان قرار خواهد داد. میت ۹ به لطف صفحه‌نمایش بزرگ ۵.۹ اینچی و قابلیت Multi-Windows اندروید ۷ (نوقا) در زمینه انجام چندین کار به صورت همزمان (Multi-Tasking) بسیار کارآمد است. پردازنده قدرتمند Kirin 960، رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی انجام تمامی امور را راحت‌تر می‌کند و کاربر کندی یا لگ را تجربه نخواهد کرد. دوربین اصلی با لنز دوگانه ۱۲+۲۰ مگاپیکسلی که با همکاری شرکت لایکا ساخته شده زیباترین تصاویر را ثبت می‌کند. میت ۹ همانند نسل گذشته با تمامی پیشرفتی که نسبت به میت ۸ داشته، به لطف باتری قدرتمند ۴،۰۰۰ میلی‌آمپری با فناوری شارژ سریع در طول روز کاربر را بی‌نیاز به شارژ می‌کند و یک‌روز کامل دوام می‌آورد. قیمت میت ۹ به سرعت پس از ورودش به بازار کاهش پیدا کرد. هم‌اکنون می‌توانید این پرچمدار را با قیمت مناسب خریداری کنید.

  • هوآوی Mate 9 را می‌توانید با قیمت 2,015,000 تومان با گارانتی هوآوی سرویس خریداری کنید.

 

OnePlus - 3T

image

برند وان‌پلاس شاید در بازار کشورمان و میان‌ کاربران ایرانی کمی ناآشنا باشد. به همین دلیل واردات و یافتن آن در بازار کشورمان کمی سخت است. اما در صورتی که کمی جستجو برای یافتنش در بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی کنید، قطعا ارزشش را خواهد داشت. این برند چینی گوشی‌های پرچمدار با کیفیت ساخت مطلوب و مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالایی روانه بازار می‌کند. وان پلاس با هر بار معرفی  و عرضه پرچمدار جدیدش تمامی مطرح پرچمداران بازار را به چالش می‌کشد. جدیدترین گوشی این شرکت OnePlus 3T نام دارد که نسخه بهبود یافته OnePlus 3 محسوب می‌شود. فناوری Dash Charge وان پلاس ۳ تی باتری ۳،۴۰۰ میلی‌آمپر این گوشی را در ۳۰ دقیقه تا بیش از ۶۰ درصد شارژ می‌کند و یکی از سریع‌ترین گوشی‌های تولید شده در زمینه مدت زمان شارژ است. پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت رم، دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسل، درگاه USB-C، حافظه‌داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت و صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی Optic AMOLED از نکات برجسته این گوشی در زمینه سخت‌افزاری است. وان پلاس ۳ تی قیمت بسیار مناسبی دارد و اگر شجاعانه تصمیم به خرید این گوشی کنید بی‌شک پشیمان نخواهید شد. 

  • وان پلاس 3T را نسخه ۶۴ گیگابایت را می‌توانید با قیمت 1,770,000 و نسخه ۱۲۸ گیگابایت را می‌توانید با قیمت 2,070,00 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

Motorola - Moto Z

image

پرچمدار موتورولا موتو زد یکی از نازک‌ترین گوشی پرچمدار در بازار است و تنها ۵.۲ میلی‌‌متر ضخامت دارد. طراحی ماژولار هوشمند این گوشی باعث شده بر خلاف ال‌جی جی ۵ برای تعویض یا اتصال ماژول‌ها به گوشی نیازی به خاموش و روشن کردن گوشی نباشد. همچنین ماژول‌هایی که موتو زد دارد طراحی زیبا ادارد و بسیار کاربردی است. با متصل کردن ماد‌های مختلفی که برای موتو زد طراحی شده مطابق با نیازتان می‌توانید گوشی‌تان را طوری که دوست دارید تقویت کنید. به طور مثال به وسیله ماد باتری ۲،۲۰۰ میلی‌آمپری می‌توانید دوام باتری را به طور چشمگیری افزایش دهید یا از ماد دوربین عکاسی گوشی‌تان را تبدیل به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل کنید. مادهای دیگری هم برای موتو زد معرفی شده که با جستجو در اینترنت می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. یکی از جدیدترین آن‌ها ماد کیبورد فیزیکی است که تجربه لمس دکمه‌های فیزیکی حین تایپ کردن را برایتان به ارمغان می‌آورد. موتو زد همانند دیگر پرچمداران از مشخصات سخت‌افزاری بالایی بهره‌مند است و با قیمت مناسب می‌توان آن را در بازار با پشتیبانی و گارانتی رسمی شرکت هماتلکام خریداری کنید.

  • موتورولا Moto Z نسخه ۶۴ گیگابایتی را می‌توانید با قیمت 2,350,000 تومان با گارانتی هماتلکام خریداری کنید.

 

HTC - 10

image

با این که مدت زمان نسبتا زیادی از معرفی اچ‌تی‌سی ۱۰ می‌گذرد اما قیمت بسیار مناسب آن در بازار نسبت به مشخصات و امکاناتی که دارد یکی از دلایل اصلی معرفی آن در این مطلب میان دیگر پرچمداران بود. اچ‌تی‌سی ۱۰ با مشخصات سخت‌افزاری بالایی همانند پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی، دوربین با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر مکانیکی و فوکوس لیزری و درگاه USB-C دارد از قیمت مناسبی در بازار کشورمان برخوردار است. باتری ۳،۰۰۰ میلی‌آمپری اچ‌تی‌سی ۱۰ را به لطف فناوری شارژ سریع ۳ می‌توان در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کرد. لرزشگیر مکانیکی علاوه بر دوربین اصلی در دوربین سلفی نیز به کار گرفته شده تا کاربر بتواند تصاویر با کیفیت‌تری را ثبت کند.

  • اچ‌تی‌سی 10 نسخه ۳۲ گیگابایت را می‌توانید با قیمت 1,795,000 تومان با گارانتی سریر سرویس خریداری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

vqh

۱۳۹۶/۵/۲۵
میت 9 هواوی انده کارته

Arash

۱۳۹۶/۱/۲۱
ایشالا خدا اول به همه سلامتی بده بعدم پول که نزاری تو زندگی حسرت چیزی بدلت بمونه

Arash

۱۳۹۶/۱/۲۱
دوست عزیز منم با نظرتون موافقم همه ی برندای با اصالت رو بدون گارانتی بگیری فقط خداکنه شانست بزنه سالم باشه همین. واقعا هرکس از بچه ها مون گوشی با گارانتی گرفته مشکل بهم زدن نمونه ش ال جی وی 10 هست که تاریخ مصرفش تموم شده صفحه سایه میندازه ☺

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
آقا مهدی به کیا داری میگی مگه این فن های متعصب داغون بمبهنگ ویتنامی میفهمن؟

کریم

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
واقعا براتون متأسفم چون از 42 را رای که دادین 41 فیکه??