خانهاخبار
آشنایی با حالت‌های مختلف دوربین اچ تی سی یو اولترا

آشنایی با حالت‌های مختلف دوربین اچ تی سی یو اولترا

شرکت اچ تی سی دو ویدئو در مورد گوشی‌های یو اولترا و یو پلی منتشر کرده است. HTC در یکی از ویدئوها حالت‌های مختلف دوربین گوشی U Ultra را معرفی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۵

کمپانی اچ‌تی‌سی دو ویدئو منتشر کرده است که به دو گوشی جدید این شرکت، یو اولترا و یو پلی، مربوط است. یکی از ویدئوها چهار حالت مختلف دوربین گوشی HTC U Ultra را به شما آموزش می‌دهد. با استفاده از مود Photo دوربین گوشی می‌توانید عکس‌های معمولی بگیرید. مود Zoe این امکان را فراهم می‌کند تا هم‌زمان یک عکس و یک ویدئو HD سه‌ثانیه‌ای ثبت کنید که برای موقعیت‌های اکشن و ورزشی مناسب است.

با استفاده از حالت Panorama می‌توان تصاویر عریضی از مناظر ثبت کرد و اگر بدانید چگونه از منظره‌یاب دوربین استفاده کنید، حالت Pro امکان کنترل تنظیمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین پشتی یو اولترا 13 مگاپیکسلی است و دهانه دیافراگم f/1.8 دارد که امکان ثبت عکس‌های باکیفیت را حتی در نور کم فراهم می‌کند. این دوربین قابلیت OIS و ثبت عکس با فرمت RAW دارد. قابلیت PDAF آن باعث می‌شود دوربین به‌سرعت روی سوژه موردنظر شما فوکوس کند. دوربین جلو دستگاه نیز 16 مگاپیکسلی است.

HTC U Ultra و HTC U Play از نوعی طراحی بهره می‌برند که اچ‌تی‌سی آن را Liquid Design نامیده است. پنل شیشه‌ای پشتی هر دو گوشی مانند مایعی درخشان به نظر می‌رسد. نتیجه این نوع طراحی، پوشش پشتی زیبایی است که نور را به زیبایی منعکس می‌کند به‌طوری‌که نظیر آن را در گوشی‌های دیگر ندیده‌ایم.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۶/۲۸
بعضی ها میخوان برند اچ تی سی رو زیر سوال ببرن ... برند اچ تی سی چه از لحاظ کارایی و طراحی عالیه. اون زمانی که گوشی ها رو مونتاژ میکرد شما جوج بودین پس سعی نکنید چیزی رو که از قبل وجود داشته رو بخواین با حرفاتون کم ارزش کنید من هنگی تا حالا از این برند ندیدم اما بقیه چرا... شما که نظر میدی یخورده برو چند تا جمله بخون تا بدونی صنعت گوشی سازی چیه همین جور مثل تخم مرغ شانسی

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
کادیل جون s8 که هیچی تمام گوشی های سامسونگ تو 10 سال آینده هم مشکل داشته باشه بازهم وضع مالی سامسونگ خیلی بهتر از هنگی‌‌تایوانی خواهد بود البته اصلا دیگه هنگی وجود نخواهد داشت چون از عمر هنگی چندماه بیشتر نمونده??

z

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
اره تو خوبی

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
مسخره ترین و بدرد نخورترین گوشی تاریخ????

cadillac

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
با انفجار s8 شاهد نابودی این بنجول ساز خواهیم بود