خانهاخبار
KGI و پیش‌بینی‌های جدید از مشخصات احتمالی آیفون 8

KGI و پیش‌بینی‌های جدید از مشخصات احتمالی آیفون 8

موسسه KGI که معمولا دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را در مورد محصولات آینده اپل انجام می‌دهد، این بار نیز خبرهایی در مورد برخی ویژگی‌های احتمالی آیفون 8 را منتشر کرده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۵

هر روز که به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتری از این محصولات به گوش می‌رسد و موسسات و وبسایت‌های متعددی سعی در پیش‌بینی ویژگی‌های بکار گرفته شده در این محصولات دارند. یکی از موسسات که معمولا دقیق‌ترین پیش‌بینی‌ها را در مورد محصولات آینده اپل انجام می‌دهد، موسسه KGI نام دارد. این موسسه این بار نیز خبرهایی در مورد برخی ویژگی‌های احتمالی آیفون 8 را منتشر کرده است. 

image

به گفته KGI، دستگاه‌های آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس همچنان از پورت لایتینینگ بهره خواهند برد. این خبر شایعات حذف پورت لایتینیگ از محصولات آینده اپل را به کلی نقض می‌کند. زیرا پیش از این گفته شده بود که اپل قصد دارد در محصولات آینده خود، پورت لایتینینگ را با نوع USB-C جایگزین کند. البته Ming-chi Kuo، تحلیلگر موسسه KGI، همچنین گفته است که آیفون‌های آینده برای برخی مقاصد خاص از کابل‌های USB-C نیز استفاده خواهند کرد و اپل نیز همانند هماتایان اندرویدی خود ممکن است برای مقاصدی مانند شارژ سریع از آداپتورها و کابل‌های مخصوص USB استفاده کند. 

نظر شما چیست؟ آیا اپل از پورت USB-C و فناوری شارژ سریع در آیفون‌های آینده استفاده خواهد کرد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
والا سخت افزار زیاد برام مهم نیست تو محصولات اپل کلا نرم افزار مهمه من منتظر خدمات بیشتری هستم چرا iTunes Extra را افلاین نمیکنه یا فیلمهای بیشتری رو همزمان با اکران سینما کرایه نمیده الان میده ولی فقط 20%.
قبلا خبرش بود نتیجه چی شد؟

پوریا

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
انتظار داشتم پنج شش ویژگی رو بگه نه یکی :-|

reza

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
خسته نباشه خیلی پیش بینی های مهمی کرده منو باش خودپو اماده می کنم واسه یه مقاله طولانی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
اپل همیشه 1پله از رقبا پایین تره.. بعد جالب اینه که لجاجت میکنه و ایراد میگیره،، ولی در نهایت تسلیم جمع میشه..

افشین

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
پیش بینی هاش همین بود؟واقعا تو پیش بینی خیلی‌مهارت داره!??