خانهاخبار
iOS 10.2 از اتصال Ethernet پشتیبانی می‌کند

iOS 10.2 از اتصال Ethernet پشتیبانی می‌کند

اپل بی سر و صدا قابلیت امکان اتصال آیفون/آیپد به کابل Ethernet را در آی‌او‌اس ۱۰.۲ را اضافه کرده است. برای نحوه فعال کردن این قابلیت در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

از مدت‌ها پیش امکان اتصال آیپد به شبکه یا اینترنت از طریق کابل Ethernet با خرید تبدیل‌های گوناگون در بازار میسر بود. اما اپل هیچگاه در سیستم‌عامل iOS رابط کاربری و صفحه تنظیماتی برای بخش ارتباط Ethernet ایجاد نکرده بود. هم اکنون پس از گذشت چندین سال اپل بی‌ سر و صدا در iOS 10.2 بخش تنطیمات Ethernet را در Settings اضافه کرده است و از این پس کاربران می‌توانند تغییراتی همانند آدرس آی‌پی، دی‌ان‌اس و مواردی از این قبیل را در آی دیوایسشان ایجاد کنند. بدین ترتیب زمانی که ارتباط کابل Ethernet با آی‌دیوایس ایجاد شود به صورت خودکار بخش Ethernet همانند تصویر زیر در صفحه‌ اصلی Settings پدیدار می‌شود.

image

برای اتصال کابل Ethernet به آیفون/آیپد تبدیل‌های زیادی تعبیه شده که می‌توان آن را جداگانه خریداری کرد. اگر بخواهید از لوازم جانبی اصلی اپل جهت اتصال Ethernet به آیفون یا آیپدتان استفاده کنید باید دو تبدیل Lightning to USB 3 Camera Adapter و USB Ethernet Adapter را خریداری کنید.

image

این قابلیت در چهارمین نسخه آزمایشی iOS 10.3 با آیفون ۷ پلاس توسط سایت معروف 9to5Mac آزمایش شده که نشان می‌دهد در آیفون نیز اتصال کابل Ethernet و بخش تنظیمات به خوبی کار می‌کند و پیش‌بینی می شود با انتشار نسخه‌نهایی iOS 10.3 در اختیار کاربران عادی قرار بگیرد.

image

در ویدئو زیر می‌توانید بخش جدید تنظیمات Ethernet در iOS را مشاهده کنید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

AJ

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
پرفکت دیگه؟ ? ?

hadi

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
فقط به درد تنظیمات اولیه مودم میخوره اونم وقتی که لبتاب نداری به درد دیگه ای نمیخوره

قاسم

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
خیلی عالی برفکته

best htc

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
Ethernet اصلا چی هست ؟ ما که اچ تی سی 10 داریم باید اینارو توی خواب ببینیم