خانهاخبار
Galaxy Xcover 4 موفق به دریافت گواهی FCC شد

Galaxy Xcover 4 موفق به دریافت گواهی FCC شد

بعد از دریافت گواهی وای‌فای و رویت گلکسی ایکس کاور 4 در بنچمارک‌ها، این تلفن هوشمند توانست گواهی FCC را نیز در کشور آمریکا نصیب خود کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۳

Galaxy Xcover 3 محصولی موفق بود و نسل جدید آن با نام گلکسی ایکس کاور 4 می‌خواهد راه مدل پیشین را ادامه دهد. جای هیچ‌گونه تعجبی نیست که گواهی FCC این تلفن هوشمند هیچ کدام از مشخصات آن را لو ندهد. اما با توجه به شایعاتی که تا به اینجا مطرح شده است، ایکس کاور 4 به پردازنده چهار هسته‌ای با توان ۱.۴ گیگاهرتز و صفحه نمایش ۴.۸ اینچی با کیفیت HD مجهز خواهد بود.

image

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Xcover 4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دو گیگابایت رم
  • ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین پشت ۱۳ و جلو ۵ مگاپیکسل

این محصول سامسونگ، که باید به زودی منتظر معرفی آن باشیم، به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

قلی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
آخه چطور هنوز سال 2017 تموم نشده و شرکت ها پرچمدارشونو معرفی نکردن بهترینو انتخاب میکنن؟ بخدا فکر کردن سخت نیس.تمرین کنین.اگه منظورت سال 2016 هستش که برای دومین بار سامسونگ برنده شد و گوشی اس 7 اج بخاطر نوآوری و طراحی جالبش برترین گوشی سال شد.

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
چه ربطی به این خبر داشت .درسته سونی بهترین گوشی در این مراسم بود ولی با ورود اس۸ بازم سامسونگه که بهترین گوشی میشه همونطور که اس۷ بهترین گوشی ۲۰۱۶شد

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
اولا این مطلب چه ربطی به این صفحه داره؟ بعدش هم سال 2017 هنوز تموم نشده که شما برای خودت بهترین اسمارت فون رو انتخاب میکنی! درضمن از دیدگاه MWC بهترین اسمارت فون سال 2016 گوشی S7 edge انتخاب شد که اخبارش هم موجوده.

ساسان

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
اکسپریا XZ Premium برنده جایزه بهترین اسمارت فون 2017 شد.
کنگره جهانی موبایل 2017 امشب در شهر بارسلون کار خود را به پایان رساند. در این نمایشگاه شرکت های مختلف فناوری دست به معرفی محصولات جدید در حوزه تلفن های همراه زدند که سونی نیز با حضور در این رویداد مهم یکی از معرفی کنندگان گوشی های هوشمند لقب گرفت.
سازمان GSMA که وظیفه میزبانی از کنگره جهانی موبال را بر عهده دارد، در پایان این رویداد بهترین های معرفی شده را در شاخه های مختلف انتخاب کرد. در مجموع این سازمان 40 جایزه به شرکت کنندگان مختلف اعطا کرد که گل سرسبد جوایز امسال که مربوط به معرفی بهترین گوشی هوشمند میشود به سونی رسید.
سونی موفق شد با معرفی اکسپریا XZ Premium جایزه بهترین گوشی هوشمند 2017 در نمایشگاه MWC را دریافت کند. اکسپریا XZ Premium با پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایت، سنسور دوربین 19 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدئوی 960 فریم بر ثانیه و نیز ویژگی جدید Motion Eye و بدنه زیبای کروم درخشان، تمام فاکتورهای مختلف برای یک گوشی هوشمند اعم از قدرت، زیبایی و نوآوری را در خود جای داده بود.

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
این گوشی عالیه حرف نداره