خانهاخبار
جدیدترین رندر گلکسی اس 8 تقریبا نمونه نهایی آن را به تصویر می‌کشد

جدیدترین رندر گلکسی اس 8 تقریبا نمونه نهایی آن را به تصویر می‌کشد

سامسونگ به‌زودی از پرچمدارش، Galaxy S8، رونمایی می‌کند و امروز رندری از این گوشی فاش شده که شبیه عکس‌های رسمی این گوشی است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱
image

چند روز پیش سامسونگ اعلام کرد که نسل جدید پرچمدارش را روز 29 مارس در رویدادی جداگانه معرفی خواهد کرد. سامسونگ نام گوشی خود را ذکر نکرده، اما می‌دانیم این گوشی احتمالا اس8 نام خواهد داشت.

حالا رندری از این گوشی فاش شده و تصویر بدنه جلو آن را به ما نشان می‌دهد. این عکس را ایوان بلس منتشر کرده و به نظر می‌رسد یکی از عکس‌هایی است که سامسونگ قصد استفاده از آن در بازار را داشته، زیرا در این عکس گوشی هیچ گونه کاوری ندارد.

انتظار می‌رود پرچمدار جدید سامسونگ 5.8 اینچی باشد و یک نسخه 6.2 اینچی به نام Galaxy S8 Plus نیز داشته باشد، اما اکنون نمی‌دانیم این عکس مربوط به کدام نسخه است. هر دو نسخه این گوشی ظاهری مشابه دارند و فقط اندازه‌شان با هم فرق می‌کند.

نمایشگر این گوشی نسبت 18 به 9 دارد و طول آن از گوشی‌های معمول بازار کمی بلندتر است. در خبرهای قبلی مشخصات اس8 و اس8 پلاس فاش شد و می‌دانیم سامسونگ به‌زودی دو گوشی قدرتمندش را رونمایی می‌کند. با وجود این هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد مشخصات این گوشی‌ها نظر داد و فعلا باید منتظر معرفی رسمی آنها بود. پیش‌بینی‌ها و انتظارات شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (81 نظر)

کاوه

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
2 ایراد اساسی و بزرگ گوشیها با نمایشگر خمیده که سامسونگ گالکسی s8 جزو اونهاست:
دلیل اول: در دست گرفتن گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر با لبه‌های خمیده راحت نیست
بر اساس نتایج بررسی‌ها، نمایشگر‌هایی با لبه‌ی خمیده در هنگام دست گرفتن چندان راحت نیستند. همین موضوع را می‌توان به عنوان عاملی اساسی برای بهبود هر چه بیشتر گوشی‌های هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر خمیده خواند. سامسونگ با عرضه‌ی هر نسل، نمایشگر خمیده‌ی خود را در مقایسه با نسل پیش بهبود می‌دهد که این موضوع منجر به سهولت استفاده از گوشی می‌شود. البته با وجود بهینه‌سازی‌های انجام شده، همچنان نمی‌توان ادعا کرد که نمایشگر خمیده‌ی سامسونگ به حالت ایده‌آل رسیده باشد. آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ مجهز به نمایشگر با لبه‌های خمیده، گلکسی نوت ۷ بود که البته این گوشی به دلیل مشکلات باتری عمر کوتاهی داشت.سونی نه تنها استفاده از نمایشگر‌های خمیده را تجربه‌ی راحتی نمی‌داند، بلکه به این نکته اشاره کرده است که در زمان استفاده‌ی طولانی مدت از گوشی، ماهیچه‌های دست دچار خستگی مفرط می‌شوند!!!!!!!!!!!!!!!!
دلیل دوم: نمایشگر‌های مجهز به لبه‌ی خمیده آسیب‌پذیرتر هستند
مقاومت در برابر این ادعا تقریبا غیرممکن است، چراکه با دیدن نمایشگری با لبه‌های خمیده، اولین موضوعی که به ذهن هر کاربری متبادر می‌شود، مقاومت پایین در زمان برخورد با سطوح سخت و در نتیجه شکستن زودهنگام است. با توجه به اینکه بخش زیادی از بدنه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نیز از شیشه تشکیل شده، ترکیب نمایشگر با لبه‌های خمیده در کنار بدنه‌ی شیشه‌ای آسیب بیشتری به گوشی‌های هوشمند وارد می‌کند
در نهایت با داشتن دلایلی که منطقی نیز به نظر می‌رسند، تصمیم گرفته شده استفاده از پنل‌های نمایشی با لبه‌های خمیده را کنار بگذاریم و به سراغ استفاده از نمایشگر تخت امو ال ای دی همچون گذشته برود

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
ضمنا اگه s8 به این کوچیکی کیسه برنج باشه لابد xz premium به اون بزرگی ابعاد کیسه زباله داره با طرح موزائیک?? هر چند با اون حاشیه های زیاد بالا و پایینش خیلی شبیه سینی هم هست???

حسین

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
معلومه چیزی از ارگونومی طراحی گوشی نمیدونی پس نظر نده چون این گوشی کوچکترین گوشی 5.8 اینچی هست که تا حالا ساخته شده در تمام ابعاد حتی از xz premium سونی که 5.5 اینچیه کوچکتره. نسبت طول به عرضش هم کاملا استاندارده و 18:9 هست در حالی که نسبت 21:9 هم وجود داره که از این درازتره در ضمن لازم نیست که با دوتا اسم نظر بدی میلادجان وقتی اطلاعات نداری??

محسن

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
خدا شاهده برو گوشی های z1 تا z5 بزار پیش هم رییس شرکتش نمیتونه از هم تشخیصش بده انقد تکراری

محسن

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
اقا حامد گوشی s7 شد بهترین گوشی ۲۰۱۶
دو بار جایزه بهترین گوشی گرفته
سال قبل ترش هم نوت ۵ شد
کجای گوشی های سامسونگ اتش میگیره جز نوت ۷ بود اونم با هزینه خودش جمع کرد پول همه رو هم داد
ولی اپل چی از ایفن ۵ گوشی هاش اتش میگرفته نو جیب خم میشن
حتی ایفن ۷ هم یکی زد کشت
ایفن شش هاش مشکل کارخونه بود از صفحه نمایشش
اپل میگه ۶۰۰ هزار بدبن تا درستش. کنم ؟
خدایی قابل مقایسه نیست
بزرگترین اشتباه سامسونگ نوت ۷ بود کل اشتباهش پذیرفت گوشی زود داد بیرون ۱۷ میلیون دلار هم ضرر کرد..ولی پول به مشتری هاش داد کارت هدیه ۳۰۰ هزارتومانی هم داد
کدومش خدمات پس از فروش داره