خانهاخبار
با اکسپریا XZ Premium و XZS ویدئوهای سوپر اسلوموشن ضبط کنید

با اکسپریا XZ Premium و XZS ویدئوهای سوپر اسلوموشن ضبط کنید

کمپانی سونی در کنگره جهانی موبایل از دو گوشی XZ Premium و XZS پرده برداشت. این دو گوشی جدید و زیبای Sony، نسخه‌های به‌روزشده اکسپریا ایکس زد هستند. فیلم‌برداری با سرعت 960 فریم بر ثانیه، یکی از ویژگی‌های قابل توجه اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس زد پریمیوم است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

کمپانی سونی حدود 6 ماه پیش از گوشی پرچم‌دار Xperia XZ رونمایی کرد. این شرکت حالا گوشی‌های XZ Premium و XZS را معرفی کرده است که نسخه به‌روز شده XZ هستند.

نسخه پریمیوم نسبت به گوشی XZ تغییرات زیادی داشته است. این گوشی همانند XZ شاسی فلزی دارد اما سونی جنس قاب پشتی را از فلز برس‌خورده به ورق شیشه‌ای تغییر داده است. رنگ کروم ایکس زد پریمیوم بسیار صیقلی است و به‌راحتی می‌توانید از آن قاب پشتی آن به‌عنوان آینه استفاده کنید. نکته نه‌چندان جالب در مورد بدنه این است که اثرانگشت روی آن باقی می‌ماند.

رزولوشن دوربین گوشی به 19 مگاپیکسل کاهش یافته است (دوربین ایکس زد 23 مگاپیکسلی بود) اما اندازه پیکسل‌ها بزرگ‌تر شده است و به همین دلیل، کیفیت عکس‌های ثبت‌شده با گوشی در نور کم بهبود یافته است و میزان نور رسیده به سنسور دوربین افزایش یافته است.

حالت فیلم‌برداری گوشی قابلیت سوپر اسلوموشن دارد. بسیاری از گوشی‌ها به این قابلیت مجهزند اما XZ Premium توان ضبط ویدئو با سرعت تحسین‌برانگیز 960 فریم بر ثانیه دارد که امکان ثبت ویدئوهای حرکت آهسته را فراهم می‌کند. اگر از ویدئوهای حرکت آهسته لذت می‌برید، گوشی XZ Premium برای شما ساخته شده است.

صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی که رزولوشن 4K دارد، به فناوری HDR مجهز است که به گفته سونی برای نخستین بار در یک گوشی به کار گرفته شده است. در تئوری این فناوری باید رنگ‌ها را واضح‌تر نشان دهد اما تشخیص تفاوت رنگ صفحه‌نمایش گوشی با مدل پیشین در فضای کم‌نور اتاق آسان نیست.

اکسپریا XZS تقریبا فرقی با XZ ندارد؛ تنها تفاوت این گوشی با اکس زد، فناوری دوربین جدیدی است که در نسخه Premium استفاده شده است.

سایر مشخصات اکسپریا اکس زد پریمیوم:

  • تراشه اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم
  • ضخامت 7.9 میلی‌متری
  • گواهینامه IP68 (سی دقیقه مقاومت در برابر نفوذ آب در عمق 1.5 متری)
  • باتری 3230 میلی‌آمپر ساعتی
  • دوربین جلو 13 مگاپیکسلی
  • اندروید نوقا
  • حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایت؛ پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس‌دی تا 256 گیگابایت

سایر مشخصات اکسپریا ایکس زد اس:

  • صفحه‌نمایش 5.2 اینچی
  • باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی
  • اندروید نوقا

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۱/۲۶
سوپر اسلوموشن چیچیه؟؟؟

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۴
سعید
این نظر شخصیه بنده س ....ننوشتم که بیا جون مادرت این گوشی رو بپسند ..
انتخاب گوشی یه چیزه کاملا سلیقه ایه ....کاش یه زمانی یاد بگیریم که دنیا نباید فقط و فقط هم سلیقه با خودمون یه نفر باشه .....موفق باشین

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
کجاش قشنگه؟مستطیل با لبه های بدون انحنا و حاشیه های فراوان در بالا و پایین.نسبت بهxz چه فرقی داره طراحیش بگو ما هم بدونیم

علی

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
لامصب چقد قشنگ زدن این دوتا رو ...همیشه سونی تو محصولاتش طرح های خیلی شیک و با کلاسی داشته .....واقعا کارش حرف نداره

اشکان

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
خدایی بذار اچ تی سی اوشن بیاد...یا اونو میخرم یا اینو...خیلیی به دلم نشست.حالا فک کن یارو اینو ول کنه بره g6 بخره!فک نکنم g6 بتونه جلوی s8 و xz premium ,htc ocean كاری بکنه...ال جی قافله رو باخت با اسنپ 821!