خانهاخبار
لنوو از تبلت‌های Tab 4 و Tab 4 Plus رونمایی کرد

لنوو از تبلت‌های Tab 4 و Tab 4 Plus رونمایی کرد

شرکت لنوو از چهار تبلت اندرویدی جدید رونمایی کرد. تبلت‌های جدید Tab 4 و Tab 4 Plus در دو نسخه 8 و 10 اینچی رونمایی شده‌اند و به گفته Lenovo در ماه مه روانه بازار می‌شوند.
۱۳۹۵/۱۲/۹

لنوو از تبلت‌های اندرویدی سری Tab 4 پرده برداشت. این سری شامل تبلت‌های Tab 4 نسخه 8 و 10 اینچی و Tab 4 Plus نسخه 8 و 10 اینچی است. تبلت‌های Tab 4 جز در اندازه صفحه‌نمایش، در سایر ویژگی‌ها تفاوتی ندارند؛ این تبلت‌ها صفحه‌نمایش HD، پردازنده اسنپدراگون 4 هسته‌ای و 2 گیگابایت رم دارند و ماندگاری باتری آن‌ها حدود 12 ساعت است. تبلت‌های Tab 4 Plus نیز در دو نسخه 8 و 10 اینچی معرفی شدند و رزولوشن صفحه‌نمایش آن‌ها 1080p است، رم 4 گیگابایت دارند و به پردازنده هشت هسته‌ای مجهزند.

image

هر دو نسخه تبلت Tab 4 Plus در قسمت جلو و پشت بدنه به محافظ گوریلا گلس مجهزند و هنگامی که آن‌ها را با زاویه نگه دارید، بازتاب زیبایی از نور ارائه می‌دهند. تبلت‌های لنوو تب 4 پلاس سبک و نازک‌اند و ضخامت آن‌ها 7.15 میلی‌متر تا 8.4 میلی‌متر است. هر چهار تبلت معرفی‌شده اندروید نوقا را اجرا می‌کنند و بلندگوهای استریو در جلو دارند، درحالی‌که نسخه پلاس اسکنر اثرانگشت، پورت USB-C و قابلیت شارژ سریع نیز دارد. به همراه این تبلت‌ها بسته‌ای مخصوص کودکان عرضه می‌شود که در آن یک قاب محافظ و برچسب‌های 3M برای جلوگیری از خش افتادن روی تبلت و حساب کاربری مخصوص کودکان لنوو وجود دارد.

image

قیمت Tab 4 نسخه هشت اینچی 109 دلار و قیمت نسخه 10 اینچی 149 دلار است. تبلت Tab 4 Plus هشت اینچی با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود و نسخه 10 اینچی آن نیز قیمتی برابر 249 دلار دارد. هر چهار تبلت در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شوند که البته رنگ‌های سفید و مشکی Tab 4 کمی با Tab 4 Plus متفاوت است. به گفته لنوو این تبلت‌ها در ماه مه وارد بازار می‌شوند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سروش75

۱۳۹۶/۸/۶
کی میاد ایران...؟؟

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
لنوو که کیفیتش که خوب بوده هنوزم با قیمت های پایین